ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

چهار روش شناسایی لینک دانلود از میان تبلیغات

امروزه تبلیغات اینترنتی جزئی از صفحات وب سایت ها محسوب می شود و نمی توان صفحه ای یافت که بدون تبلیغات باشد. اما ممکن است برای شما پیش آمده باشد که پس از کلیک بر روی یک لینک دانلود، به یک صفحه تبلیغی منتقل شده باشید و پیدا کردن لینک دانلود اصلی بسیار سخت باشد. این مقاله به شما کمک می کند لینک دانلود اصلی خود را به آسان ترین روش پیدا کنید.

شناسایی لینک اصلی دانلود در وب سایت

منشا تبلیغات مشابه لینک دانلود در وب سایت ها با وجود اینکه مشخص نیستند و کلیک بر روی آن ها به موارد مفیدی منتهی نمی شود، اما تقریبا در تمامی وب سایت ها قابل مشاهده هستند و تشخیص آن ها در برخی موارد تقریبا غیر ممکن است. برای جلوگیری از این اتفاق، مطالعه این مطلب به شما کمک می کند.

اما باید بدانید این لینک های تبلیغاتی ممکن است حاوی بد افزار و ویروسی باشند که به راحتی اطلاعات شما را به سرقت می برند. به همین دلیل کلیک کردن بر روی تبلیغات هم می تواند برای شما نتایج جبران ناپذیری داشته باشد.

روش اول تشخیص لینک صحیح برای دانلود فایل

لینک دانلود1

همواره تشخیص یک لینک دانلود صحیح می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد. یکی از این روش ها مشاهده لوگوی بسیار بزرگ لینک دانلود است که می تواند تشخیص جعلی بودن آن را راحت کند. این یک سیاست از طرف شرکت تبلیغاتی AdChoices است که وظیفه نظارت بر تبلیغات را بر عهده دارد. علاوه بر این نکته، واضح بودن تبلیغات در کنار لینک دانلود به تشخیص آن کمک می کند.

روش دوم تشخیص لینک دانلود فایل

لینک دانلود2

اگر لینک دانلود را می توانید مشاهده کنید به این نکته دقت کنید که آیا نام نرم افزار یا فیلم مورد نظر شما در داخل لینک وجود دارد یا خیر. اگر وجود نداشته باشد این لینک اصلی نیست و یک تبلیغ است. نکته دوم این است که لینک دانلود اصلی دارای طول کمتری است و در ابتدای آن عبارت googleads مشاهده نمی شود.

روش سوم تشخیص لینک دانلود فایل

نرم افزار هایی که قصد دانلود آن ها را دارید معمولا به صورت فایل ZIP یا EXE فرمت گذاری می شوند. در سیستم عامل مک نیز اکثر فایل ها به صورت فرمت های DMG و ZIP  هستند. نام های عمومی AppDownloader.exe نیز نمایشگر دانلودر های سایت هستند و دانلود آن ها فقط حجم اینترنت شما را کاهش می دهند و سودی برای شما ندارند.

اگر هنگام کلیک بر روی یک لینک وارد سایت نامربوط شدید، پیشنهاد می کنیم از آن وبسایت خارج شوید و از سایت دیگری اقدام به دانلود کنید. اگر نسبت به پرونده دانلود شده اطمینان ندارید، فایل مورد نظر را با آنتی ویروس خود اسکن کنید.

از سایت های امن دانلود کنید

اگر قصد دارید نرم افزاری دانلود کنید، از وب سایت های مطمئن و معروف استفاده کنید. برای دانلود فیلم و سریال هم سعی کنید یک وب سایت معتبر پیدا کنید. برای این کار می توانید با یک سرچ ساده و عملا گوگل کردن آن، به معتبر ترین و پر بازدید ترین وب سایت ها دسترسی پیدا کنید.

شناسایی تبلیغات در پشت لینک دانلود سایت ها

ترفندی که به شما کمک می کند لینک تقلبی را تشخیص دهید و نیازی به نصب نرم افزار های مختلف نیست، در پشت لینک دانلود پنهان است. این ترفند نیازی به کلیک بر روی لینک دانلود ندارد.

اولا شما می توانید با حرکت دادن نشانگر موس بر روی لینک دانلود در صورت تقلبی و تبلیغاتی بودن آن، متوجه یک نوار کوچک در انتهای پنجره بشوید. این نوار بخشی از آدرس لینکی است که میخواهید آن را دانلود کنید و توسط مرورگر به شما نشان داده می شود.

در تصویر زیر می توانید بخشی از آدرس لینک دانلود را که به وسیله روش فوق در Mediafire به دست آمده است، مشاهده کنید. شواهد نشان دهنده واقعی بودن لینک دانلود مربوطه است.

لینک دانلود3

لازم به ذکر است که برخی لینک های دانلود در پشت تبلیغات پنهان است و پس از مشاهده هر تبلیغ، می توانید آن را دانلود نمایید. برای جلوگیری از بروز چنین ابهامی، پیشنهاد اولیه ما مبنی بر دانلود از وب سایت های معتبر همچنان پا برجاست.

نکات تکمیلی

توجه داشته باشید که برخی لینک های دانلود حتما نباید دارای پیوند پیچیده و بزرگی باشند. برخی لینک های دانلود در ابتدای صفحه نیستند و شما با پایین رفتن در صفحه مورد نظر به آن دست پیدا می کنید. این مدل تبلیغات مشابه لینک دانلود، یک تکنیک رایج در بین تبلیغ کنندگان و حتی توزیع کنندگان ویروس و هکر ها است.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید