ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پنج روش تبدیل فرمت XPS به PDF

اگر از علاقه مندان کار با نرم افزار های مایکروسافت هستید حتما با فرمت XPS که مخصوص فایل های متنی است، آشنایی دارید. اگر قصد تبدیل این فرمت به فرمت پر طرفدار دیگر یعنی PDF را دارید این آموزش را از دست ندهید تا به طور کامل روش های آنلاین تبدیل این دو فرمت معروف را به شما نشان دهیم. با سایت مستر آموز همراه باشید.

تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF

قابلیت های فرمت XPS مایکروسافت قابلیت های متعددی دارد که از جمله آنها می توان به عدم امکان ویرایش و تغییرات سایر کاربران بر روی فایل XPS شده اشاره کرد. با توجه به اینکه فرمت ذکر شده به صورت پیش فرض برای شرکت مایکروسافت تعریف شده است، نرم افزار های متعددی برای اجرای این فرمت وجود دارند. در صورتی که نیاز دارید به جای استفاده از این فرمت و دانلود نرم افزار مورد نظر آن، از فرمت معروف PDF استفاده کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا تبدیل فرمت را به صورت رایگان و آنلاین انجام دهید.

سرویس XPStoPDF.com

یک سرویس اختصاصی برای تبدیل فرمت XPS به PDF است و بدون نیاز به ثبت نام و به صورت رایگان، عملیات تبدیل فرمت را برای شما انجام می دهد.

XPS to PDF1

برای استفاده از این سرویس، مانند شکل زیر به وب سایت XPStoPDF.com بروید و گزینه Upload File را انتخاب نمایید. همچنین با درگ کردن فایل مورد نظر به صفحه خالی وسط وب سایت می توانید عملیات انتخاب فایل را انجام دهید.

XPS to PDF2

پس از آپلود شدن فایل شما، به صورت خودکار عملیات تبدیل فرمت انجام می شود و با انتخاب گزینه Download All می توانید فایل های خود را دریافت کنید.

وب سایت Online2PDF.com

وب سایت Online2PDF.com برای تبدیل فرمت پی دی اف به دیگر فرمت ها و همچنین تبدیل فرمت های دیگر به PDF طراحی شده است. از جمله ویژگی های این وب سایت می توان به ادغام، ویرایش و سایر ابزار های موجود بر روی فایل پی دی اف اشاره کرد.

XPS to PDF3

گزینه خاکستری رنگ Select File را انتخاب نمایید تا فایل شما بارگذاری شود. پس از بارگذاری فایل با انتخاب گزینه convert می توانید فرمت XPS را به PDF تبدیل نمایید. لازم به ذکر است که حداکثر حجم قابل قبول این وب سایت 100 مگابایت در صورت بارگذاری تکی و 150 مگابایت یا 20 فایل در صورت بارگذاری گروهی است.

XPS to PDF4

بستر اینترنتی PDFConvertOnline.com

یکی دیگر از روش های آنلاین تبدیل فرمت از پی دی اف و به این فرمت وب سایت PDFConvertOnline.com است. این بستر آنلاین به صورت رایگان به بازدید کنندگان خود خدمات ارائه می دهد.

XPS to PDF5

با انتخاب گزینه Browse می توانید فایل XPS خود را بارگذاری کنید و سپس عملیات تبدیل فرمت را با انتخاب گزینه Convert Now آغاز کنید. استفاده از این وب سایت بسیار آسان است.

XPS to PDF6

سایت تبدیل فرمت document.Online-Convert.com

روش آنلاین دیگری که می توانید از آن برای تبدیل اکثر فرمت ها به یکدیگر استفاده کنید، وب سایت document.Online-Convert.com است. ویژگی اصلی که این وب سایت را از بستر های اینترنتی قبلی متمایز می کند، امکان برقراری ارتباط با فضای ابری Dropbox، Google drive و سایر امکانات است.

XPS to PDF7

برای انتخاب فایل XPS مورد نظر می توانید از طریق کادر سبز رنگ وسط صفحه اصلی و با انتخاب گزینه Choose file و همچنین با درگ و دراپ کردن فایل مورد نظر، این کار را انجام دهید. پیشنهاد می شود قبل از انتخاب گزینه Start Conversion برای تبدیل فایل، از تنظیمات در دسترس این وب سایت استفاده نمایید.

XPS to PDF8

وب سایت PDFYeah.com

سرویس آنلاین نهایی که قصد معرفی آن را داریم یک وب سایت جدید با دسترسی ساده و کاملا رایگان است. این وب سایت با حذف خودکار فایل های بارگذاری شده می تواند امنیت فایل های شما را تامین نماید.

XPS to PDF9

پس از ورود به وب سایت، با انتخاب گزینه Browse در داخل کادر زرد رنگ می توانید فایل خود را آپلود نمایید. توجه داشته باشید حداکثر حجم قابل آپلود در این وب سایت 50 مگابایت است. پس از بارگذاری شدن فایل، با انتخاب گزینه Convert to PDF، عملیات تبدیل فایل شروع می شود.

XPS to PDF10

نظر خودتان را ارسال کنید