ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هفت روش تبدیل فایل PDF به Excel

یکی از محبوب ترین فرمت های نوشتاری در بین دانشگاهیان و همچنین سایر افرادی که با نوشتن متون سر و کار دارند، فرمت PDF است. با توجه به این که فرمت XLS که مربوط به نرم افزار اکسل است، یک فرمت خاص به حساب می آید، تبدیل هر فرمتی به این فرمت کار راحتی نیست. به همین دلیل در این آموزش قصد داریم روش های تبدیل فرمت پر طرفدار PDF به Excel را به شما معرفی کنیم. با وب سایت مستر آموز همراه باشید.

تبدیل آنلاین فایل PDF به فایل Excel

فرمت XLS که مربوط به نرم افزار مایکروسافت اکسل می شود، از جمله فرمت های پر کاربرد برای ارائه گزارش یا استفاده های دانشگاهیان به حساب می آید. اگر فایل تبدیل شده ای از اکسل به فرمت PDF برای شما ارسال شود و قصد داشته باشید در آن تغییراتی ایجاد کنید باید به صورت فرمت اصلی آن منتقل شود. برای تبدیل فرمت پی دی اف روش های مختلفی وجود دارد که هفت روش آنلاین برای تبدیل فرمت پی دی اف به اکسل در این آموش معرفی شده است.

سرویس آنلاین SmallPDF

وب سایت SmallPDF.com که برای تبدیل بسیاری از فرمت ها به پی دی اف و بالعکس استفاده می شود، اولین بستر اینترنتی معرفی شده است. برای استفاده از این وب سایت ابتدا به آدرس مورد نظر بروید و با درگ کردن فایل مورد نظر به قسمت سبز رنگ یا با کمک قسمت Choose file، فایل پی دی اف را از سیستم خود انتخاب کنید.

پی دی اف به اکسل1

لازم به ذکر است که این وب سایت با سرویس های Dropbox و Google Drive نیز در ارتباط است و شما برای انتخاب یا دانلود فایل مورد نظر از این بستر ها نیز می توانید استفاده نمایید.

وب سایت Altoconvert

ابزار دیگری که قصد معرفی آن را داریم وب سایت AltoconvertPDFtoEXcel.com است. از جمله قابلیت های این وب سایت به ارتباط داشتن با سیستم های ابری می توان اشاره کرد. این وب سایت مخصوص تبدیل PDF به Excel طراحی شده ولی قابلیت تبدیل فرمت های دیگر در قسمت پایین صفحه اصلی وجود دارد. برای استفاده از این وب سایت ابتدا گزینه Choose file را انتخاب کنید و فایل مورد نظر را آپلود نمایید.

پی دی اف به اکسل2

پس از انتخاب فایل پی دی اف مورد نظر، روی گزینه Convert کلیک کنید. این وب سایت محدودیت بارگزاری حجمی و تعدادی دارد. به طور همزمان یک فایل و تا حداکثر حجم 25 مگا بایت را برای شما انجام می دهد.

بستر اینترنتی I Love PDF

وب سایت Ilovepdf.com ابزار دیگری است که برای تبدیل فایل پی دی اف به اکسل به شما معرفی می کنیم. پس از ورود به وب سایت می توانید با درگ کردن یا انتخاب گزینه select PDF file طراحی شده در قسمت قرمز رنگ، فایل خود را بارگذاری نمایید.

پی دی اف به اکسل3

استفاده از این ابزار کاملا رایگان است و امکان بارگذاری و دانلود فایل از طریق فضای ابری وجود دارد. در صورت ثبت نام در این وب سایت می توانید از نرم افزار های موبایل و ویندوز آن نیز استفاده نمایید.

سایت Simply PDF

یک وب سایت دیگر که قابلیت تبدیل فرمت های بسیاری از جمله پی دی اف به اکسل را دارد، SimplyPdf.com است. در صفحه تبدیل فرمت این وب سایت می توانید پس از آپلود فایل پی دی اف، تنظیمات فایل اکسل را مشخص کنید. برای آپلود فایل پی دی اف با کلیک بر روی گزینه Show More Options فایل خود را بارگذاری نمایید.

پی دی اف به اکسل4

سرویس آنلاین  Soda PDF

تنها گزینه اضافه تری که وب سایت SodaPdf.com پس از تبدیل فرمت پی دی اف به اکسل، در اختیار شما قرار می دهد، رمز گذاری فایل های شما برای امنیت بیشتر است. این وب سایت به Dropbox و Google Drive دسترسی دارد و از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند.

پی دی اف به اکسل5

سایت Convert PDF to Excel

وب سایت Pdftoexcel.com نیز با قابلیت اتصال به Google Drive و Dropbox، بدون نیاز به هزینه خاصی عملیات تبدیل فرمت های ذکر شده را انجام می دهد. اما با خرید اکانت پرمیوم این وب سایت قابلیت های بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از جمله ویژگی های این ابزار می توان به امنیت آن اشاره نمود. این وب سایت حداکثر پس از 6 ساعت، فایل آپلود شده را به صورت خودکار حذف می کند.

پی دی اف به اکسل6

بستر اینترنتی Adobe Acrobat

یکی از اپلیکیشن هایی که فرمت PDF را اجرا می کند، Adobe Acrobat است. وب سایت که در این بخش به شما معرف می کنیم مربوط به همین شرکت است. در این وب سایت علاوه بر ادیت فایل های پی دی اف، قابلیت تبدیل فرمت آن نیز وجود دارد.

پی دی اف به اکسل7

برای این کار به قسمت Tools بروید و مانند شکل فوق، Export PDF را انتخاب کنید و فایلی را آپلود کنید. در مرحله بعدی باید گزینه Spreadsheet را انتخاب نمایید و فرمت اکسل خروجی را تعیین کنید.

پی دی اف به اکسل8

اگر به تنظیمات بیشتر نیاز دارید، می توانید روی آیکن چرخ دنده کلیک کنید.

پی دی اف به اکسل9

در نهایت با کلیک روی دکمه Export تبدیل فرمت انجام می شود. می توانید محل ذخیره فایل را انتخاب کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید