ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

روش های شناسایی دکمه و لینک دانلود اصلی در تبلیغات سایت ها

همانطور که می دانید تبلیغات یک بخش مهم در اینترنت می باشد ولی همه تبلیغات به طور یکسان ایجاد نمی شوند.یکی از تبلیغات جعلی که فراگیر می باشد دکمه های دانلود هستند که در واقع بعد از کلیک روی انها یک صفحه تبلیغاتی باز میشود.که در این پست از سایت مستر آموز به بررسی اینکه چرا این تبلیغات وجود دارند و چگونه آنها را شناسایی یا از تبلیغات جلوگیری کنیم می پردازیم :

شناسایی لینک اصلی دانلود در تبلیغات سایت ها

شاید بخوایید بدانید که این نوع تبلیغات از اول از کجا آمده یا اینکه بگویید با اینکه تقریبا با کلیک روی آنها موارد مفیدی نمایان نمیشود پس چرا اینقدر زیاد هستند ؟

در پاسخ باید گفت که متاسفانه اینها فریب تبلیغاتی می باشد که کارساز است.

اکثر افراد می توانند این نوع تبلیغات را تشخیص دهند واخیرا جلوگیری از کلیک ناخواسته راحت شده است ولی باز ممکن است زمانی که به دنبال یک لینک هستید گرفتار این تبلیغات شوید.

چرا این تبلیغات همچنان ظاهر می شوند

مشخص است که کلاهبرداران عاشق این نوع از تبلیغات می باشند ولی سوال پیش می آید چرا وب سایت ها اجازه ی درج لینک را به آنها می دهند ؟

در بسیاری موارد ، به این دلیل است که آنها نمی توانند بسیاری از تبلیغ کنندگان دیگر را بدست آورند.ازطرف دیگر این وب سایت ها باید بدهی های خود را بپردازند پس با این نوع تبلیغات همراه می شوند.

فهمیدن لینک صحیح برای دانلود فایل

شناسایی لینک های تبلیغات جعلی

تا زمانی که این تبلیغات از طریق سیستم ادامه پیدا کنند ، باید وقتی که آنها را مشاهده کردید متوجه جعلی بودنشان شوید که باعث می شود امنیت شما حفظ شود و اطمینان داشته باشید که فقط از لینک های بارگیری واقعی استفاده می کنید.

به عنوان یک قاعده کلی ، اکثر سایتهای قانونی از دکمه های غول بارگیری استفاده نمی کنند . شما معمولاً لینک بارگیری واقعی را به عنوان پیوندی در متن ،پیدا خواهید کرد. با این وجود ، بسیاری از سایتهای اختصاصی بارگیری نرم افزار از یک دکمه سبز مشابه برای بارگیری استفاده می کنند و اینکه تشخیص جعلی یا واقعی بودن را سخت تر می کنند .

در تصویر همانطور که میبینید علامت ضربه در قرمز نشان دهنده تبلیغ جعلی است که به صورت دکمه دانلود در امده اند .

اگر تبلیغاتی را مشاهده کردید که آرم  AdChoices را دارد به احتمال زیاد یک تبلیغ Google است ، به این معنی که این یک دانلود واقعی نیست. وقتی یک مورد را مشاهده کردید ، باید روی نماد X کلیک کنید . این امر به شما امکان می دهد آگهی را گزارش دهید و به این سرویس امکان می دهد که شما نمی خواهید دوباره آن را ببینید.

چگونه لینک اصلی دانلود را در مرورگر تشخیص دهیم؟

لینک تبلیغات

یک روش دیگری که می توان برای اطلاع داشتن از اینکه آیا لینک دانلود جعلی نیست ، جستجو درلینک می باشد که با کلیک راست کردن روی دکمه دانلود یا… و کپی پیوند و دیدن URL  میتوانید بفهمید که لینگ واقعی است یا جعلی . به طوریکه اگر در ابتدای ادرس googleads یا چیز مشابه دیگری ببینید، لینک دانلود واقعی نیست. به طور معمول، لینک های اصلی نسبتا کوتاه هستند و نام نرم افزار در آنها وجود دارد.

اگر واقعاً مطمئن نیستید ، می توانید از یک سرویس وب استفاده کنید تا پیوند را بی خطر بدانید ، اگر به نظر می رسد اجرای آن امن باشد ، روی دکمه کلیک کنید تا آن را امتحان کنید. توجه کنید که چه اتفاقی می افتد — آیا بارگیری فایل شروع می شود؟ اگر چنین است ، به نام پرونده و پسوند نگاه کنید.

نرم افزار های ویندوزی اغلب با فرمت EXE یا ZIP و برنامه های مک با فرمت DMG یا ZIP هستند. در هر دو مورد باید نام برنامه خود را داشته باشید تا هنگام دانلود مواظب باشید. البته فایل هایی  نیز وجود دارد که معمولا جزو برنامه های دانلود سایت می باشد که با نامهای عمومی مانند AppDownloader.exe هستند و انچنان برای شما مفید نمی باشد پس مراقب باشید روی انها کلیک نکنید چون کاملا بی مصرف و گاهی مخرب می باشند .

به هرحال اگر مراقب نبودید و کلیک کردید و دید که یک سایت کاملا نامربوط است از ان خارج شوید یا اینکه اگر مطمئن نیستید که فایلی که دانلود کردید قابل اعتماد باشد

می توانید با آنتی ویروس ان را اسکن کنید و اطمینال حاصل نمایید.

از سایت های امن دانلود کنید

اگر می خواهید برنامه ای نصب کنید بهتراست از سایت رسمی آن دانلود نمایید این روش از لینک های جعلی همراه با ویروس جلوگیری میکند.یا اگر سایت رسمی آن فیلتر می باشد یا به هردلیلی دردسترس نیست به سادگی وقتی اسم برنامه را یرچ کردید گوگل بهترین و شناخته ترین سایتهای دانلود را اول می اورد که میتوانید از آن سایتها استفاده کنید.

تبلیغات جعلی

شناسایی تبلیغات در پشت دکمه دانلود در سایت ها

زمانی که تبلیغی در سایتی مشاهده می نمایید در وهله اول روی ان کلیک نکنید.در واقع باید اول فهمید چیزی که مشاهده میکنید آیا واقعا همین است یا خیر.

موس را روی آن لینک یا تصویر بگیرید یا حرکت دهید و میبینید که یک نوار شامل ادرس لینک ظاهر شده است. این نوار لینکی که میخواهید روی آن کلیک کنید را نشان می دهد پس با دقت بر آن می توان اصلی یا جعلی بودن ان را فهمید.

همانطور که در تصویر زیر میبینید ، دکمه دانلودی در MediaFire قرار دارد و لینکی که فاش شده نیز نشان می دهد که به MediaFire لینک شده است. نام پرونده نیز بخشی از URL است.همه ی اینها دلیل بر واقعی بودن لینک می باشد

شناسایی لینک دانلود اصلی با لینک تبلیغات

تبلیغات

این ترفند برای لینک ها و دکمه ها استفاده می شود. زمانی که لینک صحیح را پیدا کردید، می توانید روی آن کلیک کرده و فایل را دانلود کنید.

بعضی مواقع وقتی میخواهیم فایلی را دانلود نمایید ابتدا باید یک تبلیغ را مشاهده کرد و بعدازمدت زمان مشخصی به صفحه دانلود منتقل خواهید شد که در این روش این راه فایده ندارد چون تا تبلیغ را رد نکنید لینک دانلود برایتان نمایان نمی شود .

نکات تکمیلی

همین ابتدا که دکمه دانلودی مشاهده کردید سریع کلیک نکنید ، کمی از صفحه پایین روید ممکن است لینک یک پیوند متنی ساده باشد نه دکمه های بزرگ .بسیاری از صفحات دانلود برای تبیلغات طراحی شده اند تا شما را فریب دهند.البته برای جلوگیری از این کلیک ها و تبلیغات میتوانید از افزونه های جلوگیری از نمایش تلیغات استفاده کنید.

برای جلوگیری از فاجعه و باز کردن لینک های مخرب حتما از این روش های گفته شده درسایت استفاده نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، به شناسایی دکمه و لینک دانلود اصلی در صفحه شلوغ تبلیغات سایت ها پرداختیم و مشاهده کردید که بسیار راحت می باشد . هم اکنون روش شما برای شناسایی تبلیغات جعلی چیست؟ منتظر نظرات، پیشنهادات و تجربیات شما در بخش دیدگاه این پست می باشیم.

درضمن اگر سایتی دارید و می خواهید از تبلیغات در آن کسب درامد کنید مقاله ی تبلیغات در وردپرس را به شما پیشنهاد میکنم .

 

نظر خودتان را ارسال کنید