ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

شش سرویس آنلاین یادگیری پایتخت کشور ها

امروزه اطلاعات جغرافیایی از مهم ترین دانش های مورد نیاز همگان محسوب می شود. به طوری که اگر امروزه فرزند شما بتواند پایتخت بسیاری از کشور ها را حفظ کند. مایه سربلندی و افتخار والدین است. به همین دلیل داشتن دانش کافی از پایتخت کشور های جهان برای شما مفید خواهد بود. امروز در مستر آموز قصد داریم شش سرویس آنلاین یادگیری پایتخت کشور ها را به شما معرفی کنیم.

پایتخت کشورهای جهان

پایتخت یک کشور معمولا پر جمعیت ترین و صنعتی ترین شهر آن محسوب می شود و معمولا در مرکز کشور قرار دارد. آشنایی با پایتخت کشور ها به شما کمک می کند که دانش جغرافیایی خود را به شکل محسوسی افزایش داده و از دانستن این اطلاعات به خود افتخار کنید. سرویس های مختلفی برای این منظور طراحی و ساخته شده اند اما در این مقاله قصد داریم شش روش آنلاین یادگیری پایتخت کشور های جهان را به شما معرفی کنیم.

سرویس Globehead

سرویس آنلاین  Globehead.net به صورت یک نقشه از تمام قاره ها و کشور های کره زمین طراحی شده است و به شما کمک می کند پایتخت کشور ها را به خاطر بسپارید. این سرویس علاوه بر آموزش پایتخت، دو اصل دیگر از هر کشور را به شما آموزش می دهد تا راحت تر بتوانید آن را به خاطر بسپایرید.

capital1

روش استفاده از این بستر اینترنتی به این صورت است که شما با انتخاب هر نقطه روی نقشه و مطرح کردن پرسش خود، اطلاعات خود را از آن منطقه افزایش می دهید.

کانال یوتیوبی GeographyNow

اگر یکی از میلیون ها کاربر یوتیوب هستید باید بدانید یکی از کاربرد های یوتیوب، آموزش است. برای یادگیری و افزایش اطلاعات جغرافیایی، پیشنهاد ما استفاده از این کانال است. این کانال یوتیوب، با انتشار فیلم های 10 تا 20 دقیقه ای اطلاعاتی راجع به کشور های مختلف منتظر می کند. در این ویدیو ها نحوه تشکیل کشور ها، جزئیاتی درباره جغرافیای منطقه ای و … قابل مشاهده است که از روشی طنز گونه برای مطرح کردن اطلاعات استفاده کرده است.

capital2

برای استفاده از وب سایت یوتیوب به تغییر دهنده آی پی نیاز دارید.

کانال ویدیویی Darron Gedge

کانال دیگری که در یوتیوب به معرفی پایتخت کشور های می پردازد، Darron Gedge است. این کانال اطلاعات گسترده ای درباره پایتخت کشور ها و اطلاعات دیگری از این شهر های مهم در اختیار شما قرار خواهد داد.

capital3

برای استفاده از وب سایت یوتیوب به تغییر دهنده آی پی نیاز دارید.

وب سایت و برنامه Seterra

اگر قصد دارید در کنار یادگیری پایتخت کشور ها تفریح کنید، روش وب سایت Seterra را از دست ندهید. این وب سایت که نسخه های تلفن همراه آن هم موجود است، با کمک بازی و سرگرمی به شما کمک می کند تا راحت تر اسامی پایتخت کشور ها را به خاطر بسپارید. همچنین فایل های پی دی اف قابل چاپی در ایت وب سایت وجود دارد که میتوانید از آنها برای آموزش کودکان استفاده نمایید. استفاده از برخی امکانات این وب سایت نیاز به خرید اشتراک دارد.

capital4

اپلیکیشن NatGeo GeoBee Challenge

اپلیکیشن تحت سیستم عمل اندروید و ios که به صورت رقابتی طراحی شده است و به شما برای یادگیری پایتخت کشور ها کمک می کند. این سرویس علاوه بر کودکان، مناسب بزرگسالان نیز هست و شما میتوانید با استفاده از یک رقابت و سرگرمی، اطلاعات جغرافیایی خود را افزایش دهید.

capital5

سرویس آنلاین memris.com

این وب سایت که به صزبان فارسی در دسترس است، یادگیری پایتخت ها به صورت حروف الفبا، به ترتیب قاره مورد نظر و … را در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این بستر اینترنتی باید حساب کاربری بسازید، برای انی منظور می توانید از حساب گوگل و یا فیسبوک خود نیز استفاده نمایید.

capital6

 

نظر خودتان را ارسال کنید