ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش دو روش ساخت اکانت اسپاتیفای

یکی از بزرگترین و پر بازدید ترین سرویس های پخش موزیک از کلیه خوانندگان در سراسر دنیا، اسپاتیفای است. این سرویس به صورت رایگان به شما خدمات پخش موزیک را ارائه می دهد؛ اما قبل از هر اقدامی و برای استفاده از این سرویس، نیاز به ثبت نام رایگان در آن دارید.

ساخت اکانت اسپاتیفای

سرویس پخش موزیک اسپاتیفای از سال 2008 ارائه خدمات خود را بر روی سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و سیستم عامل های تلفن همراه مانند اندروید و ios آغاز کرد. اما برخی از خدمات خود را مانند دانلود موسیقی و حذف تبلیغات و دیگر امکانات را منوط به خرید اشتراک و پرداخت هزینه قرار داد. در این آموزش سعی داریم به شما روش های ساخت حساب کاربری را نمایش دهیم.

توجه: استفاده از اسپاتیفای در کشور ما امکان پذیر نیس و باید از سرویس های تغییر آی پی استفاده کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در تلفن همراه

قبل از شروع آموزش مورد نظر، برنامه اسپاتیفای را از اپ استور مربوط به سیستم عامل خود، دانلود نمایید.

اسپاتیفای2

وارد اپلیکیشن شوید.

اسپاتیفای4

اگر برای اولین بار وارد اپلیکیشن می شوید و حساب کاربری ندارید، روی گزینه Create account بزنید.

اسپاتیفای5

پس از وارد کردن اطلاعات کاربری که به ترتیب شامل: آدرس ایمیل، پسورد، نام کاربری، تاریخ تولد و جنسیت است، گزینه Sign up را انتخاب کنید.

اسپاتیفای6

اسپاتیفای7

ساخت حساب کاربری شما به همین راحتی به اتمام رسید و شما می توانید وارد حساب شده و از آن استفاده نمایید.

ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق مرورگر

استفاده از مرورگر در هر سیستم عامل و دستگاهی برای ساخت اکانت اسپاتیفای امکان پذیر است. برای این کار ابتدا در مرورگر خود، آدرس www.spotify.com را جستجو نمایید.

اسپاتیفای8

دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. گزینه اول برای ساخت اکانت رایگان و گزینه دوم برای ساخت اکانت پرمیوم با قابلیت استفاده از کلیه امکانات است.

اسپاتیفای9

برای ساخت یک حساب کاربری، اطلاعات زیر را باید به ترتیب گزینه هایی که در عکس زیر مشاهده میکنید، وارد نمایید. گزینه اول و دوم به ترتیب وارد کردن آدرس ایمیل و تکرار آدرس مورد نظر است. گزینه سوم برای وارد کردن رمز عبور دلخواه شماست.

اسپاتیفای10

در مرحله بعد و برای امنیت وب سایت، از شما درخواست می شود که گزینه I’m not a robot را بزنید.

اسپاتیفای11

در پایان گزینه Sign up را انتخاب کنید.

اسپاتیفای12

ساخت حساب کاربری شما به اتمام رسید و شما می توانید از تمامی روش های موجود، وارد حساب خود بشوید.

نکاتی در مورد استفاده از اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای13

امکان ویرایش حساب کاربری شما در قسمت پروفایل فراهم شده است که می توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت ساخت لیست پخش در این اکانت وجود دارد.

لازم به ذکر است که برای شارژ حساب کاربری خود می توانید از سایت های واسطه استفاده کنید چون به دلیل تحریم امکان خرید حساب کاربری به صورت مستقیم در ایران برای شما وجود ندارد.

برنامه کرک شده اسپاتیفای

اگر قصد استفاده از برنامه های کرک شده اسپاتیفای را دارید باید توجه کنید که این شرکت، استفاده کاربران را رصد می کند و احتمال شناسایی اکانت های کرک شده وجود دارد. در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر که از برنامه کرک شده استفاده می کند، اکانت شما مسدود می شود.

اسپاتیفای14

همچنین احتمال سو استفاده از اکانت شما توسط این برنامه های واسطه وجود دارد. همچنین در مواردی این برنامه ها حاوی بد افزار و ویروس شناسایی شده اند که اطلاعات کل سیستم شما را به سرقت میبرند. بنابراین در استفاده از برنامه های کرک شده احتیاط کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید