ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سه روش سوزاندن سیم کارت همراه اول

گستردگی استفاده از تلفن همراه در کشور ما بسیار زیاد است. به طوری که سه اپراتور بزرگ در ایران به ارائه خدمت می پردازند. نخستین اپراتوری که سیم کارت تلفن همراه را به کشور ما آورد، همراه اول است. اما اگر سیم کارت شما مفقود شد، روش های مختلفی برای سوزاندن آن وجود دارد تا از سو استفاده های ممکن، جلوگیری شود. با سایت مستر آموز همراه باشید تا سه روش سوزاندن کارت را به شما نشان دهیم.

سوزاندن حضوری و غیرحضوری سیم کارت همراه اول

روش های مختلفی برای سوزاندن سیم کارت اولین اپراتور تلفن همراه کشور وجود دارد. اگر سیم کارت شما مفقود شد و قصد داشتید آن را غیر فعال کنید، روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که هم با استفاده از پوکه و بدون آن قابل انجام است. با ما همراه باشید تا اگر یکی از مشترکین 90 میلیون سیم کارت موجود در کشور هستید، روش های سوزاندن آن را به شما نشان دهیم.

روش حضوری سوزاندن سیم کارت همراه اول

در این روش، حضور مالک اصلی سیم کارت یا وکیل قانونی وی باید حضور داشته باشند. پس از مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر فروش همراه اول، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز می توانید سیم کارت دائمی یا اعتباری خود را غیر فعال نمایید و همچنین سیم کارت جدیدی دریافت کنید. در مراجعه حضوری در ابتدا از شما درخواست می شود تا فرم مورد نظر را پر کنید و سپس با امضا کردن آن، درخواست شما انجام می شود. برای انجام درخواست مسدود کردن سیم کارت، همراه داشتن مدارک زیر مورد نیاز است:

اصل و کپی کارت ملی

برگه مشخصات سیم کارت

اصل قبض پرداختی دوره آخر (برای مشترکین دائمی)

ارائه اصل وکالتنامه و کپی آن (در صورت مراجعه وکیل)

سوزاندن همراه اول1

در صورت عدم توانایی در مراجعه حضوری مالک سیم کارت، بستگان درجه یک او نیز می تواند برای سوزاندن سیم کارت همراه اول به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

سوزاندن سیم کارت همراه اول به صورت تلفنی

روش دیگری که می توانید برای سوزاندن سیم کارت از آن استفاده کنید، استفاده از تلفن گویا است. برای این منظور، با شماره تلفن گویا 444 برای سوزاندن سیم کارت های اعتباری تماس بگیرید. بعد از ارائه درخواست غیر فعال سازی، کد PUK2 سیم کارت را باید وارد نمایید. روش دیگر شماره گیری 9990 با سیم کارت های همراه اول و همچنین 09129990 با سایر خطوط همراه است.

سوزاندن همراه اول2

در این روش نیاز دارید که هویت خود را ثابت کنید که یکی از روش های آن وارد کردن کد PUk2 روی پوکه سیم کارت مورد نظر است.

روش اینترنتی سوزاندن سیم کارت همراه اول

سوزاندن همراه اول3

در صورتی که نرم افزار همراه من یا خدمات غیر حضوری همراه اول را فعال کرده باشید، با مراجعه به اپلیکیشن یا وب سایت همراه اول می توانی به سوزاندن سیم کارت خود اقدام کنید. در این روش حداکثر زمانی که طول می شکد تا سیم کارت شما غیر فعال شود سه ماه است. استفاده از کد میانبر *131*2# نیز به شما توصیه می شود.

سوزاندن همراه اول4

نکات مربوط به سوزاندن سیم کارت همراه اول

سوزاندن همراه اول5

اگر از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده می کنید و آن را غیر فعال نمودید، باید در مدت 20 روز برای دریافت سیم کارت جدید اقدام کنید. در غیر این صورت سیم کارت غیر فعال شده شما دوباره فعال می شود.

قطع و تعویض سیم کارت های اعتباری به صورت همزمان صورت می گیرد.

تعویض سیم کارت تنها در دفتری امکان پذیر است که در آنجا سیم کارت مورد نظر را سوزانده اید.

هزینه سیم کارت جدید از اعتبار شما کسر می شود یا روی قبض تلفن همراه شما منظور می شود.

نظر خودتان را ارسال کنید