ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سه سرویس مشاهده نقشه آلودگی هوای شهر های ایران

زندگی شهر نشینی در کشور ما با آلودگی هوا آمیخته شده و بخشی جداناپذیر از آن محسوب می شود. آگاهی از این میزان آلودگی به شما کمک می کند که میزان تحرک خارج از خانه خود و اعضای خانواده را کنترل کنید و از بیرون آمدن غیر ضروری جلوگیری کنید. امروز در وب سایت مستر آموز قصد داریم سه سرویس نقشه آلودگی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برنامه و سایت نقشه آنلاین آلودگی هوا

تنفس هوای آلوده و همچنین ورزش کردن و یا هر نوع فعالیت در این هوا برای هیچ فردی توصیه نمی شود. کمک گرفتن از نقشه های نشان دهنده میزان آلودگی می تواند آگاهی دهنده خوبی برای خانواده ها باشد. اگر در خانه خود کودک و یا سالمند دارید که قرار گرفتن آنها در معرض آلودگی می تواند به سلامت آنها آسیب برساند، استفاده از این ابزار ها برای جلوگیری از آسیب های ناشی از آلودگی هوا توصیه می شود.

سایت شرکت کنترل کیفیت هوا

وب سایتی که فقط برای نشان دادن آلودگی هوای مناطق تهران استفاده می شود، Airnow.tehran.ir است. دقت و گزارش های این وب سایت از دقتی خاصی برخوردار است.

آلودگی1

از جمله امکانات این وب سایت می توان به تغییر منطقه بازدید، نمایش شاخص های کیفیت هوای تهران و تعیین آلاینده مورد نظر در یک بازه تاریخی اشاره کرد.

اپلیکیشن نقشه آلودگی هوای تهران

اپلیکیشن تحت سیستم عامل های اندروید و ios نقشه آلودگی هوای تهران، بستر دیگری است که قصد معرفی آن را داریم. شکل ظاهری این اپلیکیشن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

آلودگی2

اطلاعات مورد نیاز در این اپلیکیشن به صورت آنلاین و به سرعت در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به:

مشاهده وضعیت کیفیت هوا آنلاین بر روش نقشه

تفکیک ایستگاه های کنترل آلودگی هوا در سطح شهر

مشاهده شاخص ها در طی دوره های زمانی

قابلیت اشتراک گذاری

و … اشاره کرد.

نقشه آلودگی هوا ایران

وب سایت Aqms.doe.ir وب سایت پایانی است که برای پایش هوای شهر های ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این وب سایت زیر مجموعه سازمان حفاظت از محیط زیست است شهر های بزرگ ایران را به عنوان زیر مجموعه و به صورت آنلاین دارد.

آلودگی3

گروه بندی های هوا در این وب سایت شامل هوای پاک، قابل قبول، ناسالم برای گروه های حساس و بسیار نا سالم می شود. شاخص وضعیت هوا به صورت آنلاین و روزانه قابل تغییر است. با کلیک بر روی هر نقطه از نقشه می توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید