ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش چهار روش بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو های کاربران استفاده می شود، اینستاگرام است. ممکن است اقدام به حذف اکانت خود کرده باشید و از این تصمیم پشیمان شده باشید. این مقاله به شما کمک می کند تا اکانت حذف شده خود را بازیابی کنید و دوباره از آن استفاده نمایید.

ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام

بازیابی هر اکانتی ممکن است راهی سخت و دشوار داشته باشد و در برخی موارد غیر ممکن به نظر برسد. لکن اینستاگرام به شما این فرصت را می دهد که اگر اکانت خود را حذف کردید و از این اقدام پشیمان هستید، بازیابی اکانت را انجام دهید.

فعال کردن مجدد اکانت حذف موقت شده اینستاگرام

اگر اکانت خود را غیر فعال یا اصطلاحا Deactivate کردید، تنها کافی است با ورود مجدد به اکانت خود، آن را فعال نمایید. برای ورود مجدد نیز فقط کافیست اطلاعات کاربری و رمز عبور خود را داشته باشید.

بازیابی1

ریست کردن رمز عبور برای بازیابی اکانت

اگر در هنگام ورود مجدد به حساب کاربری اینستاگرام خود، رمز عبور شما اشتباه تشخیص داده شد، باید به ریست کردن این رمز عبور اقدام کنید. برای این منظور، باید روی Reset your password کلیک کنید و با وارد کردن ایمیل، پسورد جدید را دریافت کنید.

بازیابی2

در ایمیل متصل به اکانت اینستاگرام به شما پیامی ارسال می شود که با طی کردن پروسخ ذکر شده در آن می توانید رمز عبور خود را ریست کنید.

 بازیابی اکانت حذف شده به صورت دائم

همانطور که ذکر شد، با توجه به سیاست های موجود در شرکت های دارای حساب کاربری، در صورت حذف اکانت، امکان بازگرداندن آن وجود ندارد. اکانت اینستاگرام نیز قابل بازیابی نیست اما شما می توانید از این ترفند ها برای بازگرداندن حساب کاربری استفاده نمایید و در صورت جواب دادن این روش ها، اکانت خود را بازیابی کنید. لازم به ذکر است که این روش ها به صورت قطعی جواب نمی دهند و امکان بازیابی نشدن حساب کاربری اینستاگرام وجود دارد.

روش ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام

این روش که به شما معرفی می شود زمانی کاربرد دارد که در حساب کاربری اینستاگرام خود، عکس قابل تشخیص داشته باشید. این روش به شرح زیر است:

  • وارد اپلیکیشن یا وب سایت اینستاگرام و قسمت Log in شوید.
  • نام کاربری خود را وارد کنید.
  • دکمه Get help signing in را در صفحه جدید باز شده بزنید.
  • در صفحه باز شده، گزینه Need more help را بزنید تا روش های کمک گرفتن دیگری را پیدا کنید.
  • از شما خواسته می شود ایمیلی که با آن ثبت نام را انجام دادید وارد کنید.
  • مرحله بعدی مشخص کردن نوع حساب اینستاگرامی است.
  • در مرحله بعد نوع حساب خود را مشخص کنید که حساب کاربری ساده یا بیزینس است.
  • بخش بعدی باید نوشته My Account Was Hacked را انتخاب کنید. پس از آن یک باکس Any Additional Details نمایش داده می شود تا جزئیات تکمیلی را وارد کنید.
  • پس از انجام این مراحل روی Request Support کلیک کنید.
  • در زمان کوتاهی یک ایمیل برای آدرس وارد شده ارسال می شود که از شما اطلاعات هویتی را می خواهد تا مشخص شود اکانت متعلق به خود شماست.
  • پس از وارد کردن اطلاعات هویتی، اینستاگرام از شما عکسی می خواهد تا با عکس پروفایل شما مقایسه کند. اگر عکسی در پروفایل خود نداشته باشید ممکن است روند بازیابی تمام شود و یا برای شما ایمیل دیگری برای بازیابی ارسال شود.

بازیابی و ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام

روش ساده بعدی که می خواهیم به شما آموزش دهیم به این صورت است که ابتدا در مرورگر خود به آدرس لینکhttps://help.instagram.com/contact/1652567838289083  بروید. پس از پر کردن اطلاعات خواسته شده، فرم مورد نظر را به اینستاگرام ارسال کنید. پس از آن با ارسال یک ایمیل از شما درخواست می شود که یک سلفی که احتمالا با یک کد تایید نوشته شده روی کاغذ است، برای آنها ارسال کنید. پس از مدت کوتاهی می توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید