ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش تصویری ثبت نام اکانت بایننس

یکی از صرافی های دیجیتال که نام آن بر سر زبان ها افتاده است بایننس (Binance)است. این صرافی دیجیتال می تواند برای ارسال ارز اینترنتی به سایر کشور ها به شما کمک کند. اما برای استفاده از این صرافی لازم است در آن ثبت نام کنید و یک حساب کاربری بسازید. ابن آموزش به بررسی نحوه ثبت نام در این صرافی می پردازد.

نحوه ساخت اکانت در سایت بایننس

بایننس با پشتیبانی از چند زبان، پشتیبانی بسیار مطلوب، سرعت بالای پردازش و رابط کاربری آسان به یکی از وب سایت های انتقال دهنده ارز تبدیل شده است. اگر شغل شما به شکلی است که به یک صرافی دیجیتال احتیاج دارید یا حتی به مبحث ارز دیجیتال علاقه دارید، با ما همراه باشدی تا روش ساخت حساب کاربری در یکی از بهترین بستر ها را ببینید.

پیش نیازهای قبل از ساخت اکانت بایننس

باتوجه به تحریم هایی که کشور ما با آن دست و چنجه نرم می کند، این وب سایت برای مردم ایران خدمات ارائه نمی دهد. اگر قصد ثبت نام در این صرافی را دارید لازم است بدانید که اگر برای این سایت مشخص شود که شما ایرانی هستید، علاوه بر بستن حساب کاربری شما، تمامی دارایی شما بلوکه خواهد شد. بنابر این برای ورود به این صرافی به فیلتر شکن نیاز دارید و همچنین در هنگام ثبت نام از وارد کردن اطلاعاتی که نشان دهنده ملیت شما باشد بپرهیزید.

همچنین با توجه به اینکه در این صرافی به صورت آنلاین پول رد و بدل می شود، سایت های جعلی بسیاری برای آن ساخته شده است. بنابراین برای امنیت بیشتر در استفاده از این وب سایت، حتما از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

بایننس

نحوه ساخت اکانت بایننس

برای شروع روند ثبت نام، وارد سایت بایننس به نشانی www.binance.com شوید.

گزینه Register در بالا و سمت راست صفحه اصلی را انتخاب کنید تا وارد روند اصلی ثبت نام شوید.

در پیجره باز شده اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام به ترتیب عبارتند از: آدرس ایمیل برای ثبت نام در سایت، رمز عبور برای امنیت حساب کاربری، تکرار رمز عبور برای اطمینان از درست وارد شدن رمز اصلی و در نهایت Referral ID که برای وارد کردن کد معرف شما استفاده می شود و نوشتن آن به صورت اختیاری است.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، با زدن تیک گزینه تایید توافق نامه، Register را کلیک کنید.

بایننس

پس از پایان مرحله ثبت نام اولیه، ایمیلی حاوی یک کد تاییدیه برای شما ارسال می شود. این ایمیل حاوی یک دستور العمل برای تایید ربات نبود شما ارسال می شود.

بایننس

پس از پایان تاییدیه قبلی، بر روی لینک ثبت نام ارسال شده به ایمیل خود کلیک کنید تا مراحل ثبت نام شما به اتمام برسد.

بایننس

ورود به اکانت بایننس

روش ورود به حساب کاربری می تواند از طریق یوزر یا ایمیل و پس از آن با وارد کردن پسورد باشد. پس از اولین ورود شما، یک تایید هویت دو مرحله ای انتظار شما را می کشد.

بایننس

برای تایید هویت دو مرحله می توانید از دو روش استفاده کنید. یکی از آنها استفاده از SMS و دیگری با Google Authentication است. همان طور که گفته شد از تمامی راه هایی که نشان می دهد هویت شما ایرانی است دوری کنید؛ بنابراین روش پیامکی برای شما پیشنهاد نمی شود. این مرحله می تواند بعدا هم انجام شود اما برای امنیت حساب کاربری، پیشنهاد می کنیم این مرحله را طی کنید.

بایننس

ثبت نام شما به اتمام رسید و این صرافی برای شما قابل استفاده است.

فعال سازی تاییدیه با Google Authenticator

برای فعال سازی حساب کاربری با این روش ابتدا برنامه Google Authentication را با استفاده از استور های متناسب سیستم عامل تلفن همراه خود، نصب کنید.

بایننس

پس از ورود به اپلیکیشن با انتخاب علامت +، اسکنر را باز کنید. با اسکن QR code موجود در سایت، اپلیکیشن و وب سایت را به هم متصل کنید. با نتخاب کزینه Continue، سایت مورد نظر به اپلیکیشن افزوده می شود.

از این پس، بعد از هر بار ورود به حساب کاربری علاوه بر اطلاعات همیشگی، یک رمز یکبار مصرف به اپلیکیشن Google Authentication ارسال می شود که برای ورود به سایت استفاده می شود. در پایان بر روی گزینه Submit کلیک کنید و از امنیت بالای حساب کاربری خود مطمئن شوید.

آموزش خرید و فروش در بایننس

رابط کاربری این صرافی بسیار ساده است و به اصطلاح User friendly محسوب می شود. با این حال ما در این بخش روش واریز پول به حساب را بررسی می کنیم.

برای شروع به صفحه Deposit بروید. بعد از باز شدن صفحه روی Deposit/Withdrawals در زیر Funds کلیک کنید.

بایننس

نوع ارز یا سکه ای را که قصد واریز آن را دارید انتخاب کنید و گزینه Deposit روی سکه را بزنید.

بایننس

یک آدرس برای شما تولید می شود که باید ارز خود را در آن واریز کنید. این آدرس در قسمت BTC Deposit Address قابل مشاهده است.

بایننس

پس از خرید ارز مورد نظر می توانید خرید و فروش آن را انجام دهید. تاریخچه معملات نیز در قسمت Funds و در زیر منوی Deposits/Withdrawals قابل مشاهده است.

بایننس

امیدواریم از خواندن این مطلب استفاده و لذت کافی را برده باشد. برای مشاهده دیگر آموزش های این وب سایت، صفحات دیگر را از دست ندهید.

نظر خودتان را ارسال کنید