ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پنج روش سوزاندن خط رایتل به صورت حضوری و غیر حضوری

یکی از نخستین ارائه دهندگان تماس تصویری و سرویس اینترنت پر سرعت، اپراتور رایتل است. این اپراتور که آغازگر نسل سه اینترنت همراه محسوب می شود، کاربران فراوانی دارد. امروز در این مطلب قصد داریم روش های سوزاندن حضوری و غیر حضوری سیم کارت رایتل را به شما آموزش دهیم.

سوزاندن سیم کارت رایتل

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که سیم کارت خود را به هر دلیل گم کرده باشد. برای جلوگیری  از سو استفاده افراد، غیر فعال کردن سیم کارت مورد نظر از طریق سوزاندن آن برای تمامی کاربران طراحی شده است. این مطلب به شما کمک می کند به صورت حضوری یا غیر حضوری، سیم کارت اپراتور رایتل خود را غیر فعال کنید.

سوزاندن خط از طریق اینترنت

اپراتور رایتل در هنگام ثبت نام مشترکان جدید، امکان ثبت نام در بخش مدیریت حساب وب سایت را برای آنها فراهم می کند. اگر قبلا در این بخش ثبت نام کردید، با کمک شماره تلفن همراه و رمز عبور خود به آن وارد شوید.

رایتل1

پس از ورود به وب سایت، در قسمت بالای صفحه و بخش مدیریت سیم کارت، گزینه اعلام مسدودی سیم کارت را انتخاب کنید.

رایتل2

توافق نامه ای مبنی بر شرایط پیش آمده پس از مسدودی سیم کارت به شما نمایش داده می شود. تیک گزینه این توافق نامه را می پذیرم را بزنید و دلیل مسدود کردن سیم کارت را از میان کزینه های موجود انتخاب نمایید و روی تایید کلیک کنید.

رایتل3

پس از انتخاب گزینه تایید، پیامی برای تایید دوباره جهت اطمینان از مسدود شدن سیم کارت به شما نمایش داده می شود.

رایتل4

با انتخاب گزینه تایید، سیم کارت شما مسدود دو طرفه می شود.

استفاده از اپلیکشن رایتل

اپلیکیشن رایتل را از وب سایت Rightel.ir یا استور های مربوط به سیستم عامل تلفن همراه خود، دانلود کنید. روی گزینه سه خط بالا و سمت راست این اپلیکیشن تپ کنید.

رایتل5

در بین گزینه های نشان داده شده، اعلام مسدودی سیم کارت را انتخاب کنید.

رایتل7

پس از مشخص کردن دلیل مسدود کردن سیم کارت، خط مورد نظر غیر فعال می شود.

سوزاندن سیم کارت رایتل به صورت تلفنی

شما می توانید با شماره گیری 200 از خطوط رایتل و یا ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، سیم کارت خود را به صورت غیر حضوری غیر فعال کنید.

پس از طی کردن مراحل و دستور العمل هایی که در این تلفن گویا وجود دارد می توانید سیم کارت خود را غیر فعال کنید. علاوه بر دستور العمل ها، یا کمک اپراتور نیز می توانید سیم کارت خود را بسوزانید.

روش حضوری سوزاندن سیم کارت رایتل

شما می توانید با مراجعه به دفتر فروش رایتل یا دفاتر خدمات ارتباطی، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، سیم کارت خود را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن سیم کارت مورد نظر مدارکی همچون: اصل کارت ملی و شناسنامه، قطعه فیزیکی سیم کارت یا پوکه آن در صورت وجود و حضور صاحب سیم کارت و در صورت داشتن وکالتنامه از صاحب سیم کارت با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه وکیل، اصل تصویر وکالت نامه و قطعه فیزیکی یا پوکه سیم کارت، نیاز دارید.

سلب مالکیت سیم کارت رایتل

اگر قصد دارید سیم کارت های اضافی خود را غیر فعال کنید، می توانید با مراجعه به دفاتر خدماتی رایتل، اقدام به سلب مالکیت آن ها کنید. به همین منظور فرمی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید در این فرم شماره هایی که قصد نگهداری و یا سلب مالکیت آن ها را دارید یادداشت کنید.

رایتل8

پس از تکمیل اطلاعات فرم، لازم است که به دفاتر اسناد رسمی هم مراجعه کنید تا امضا و اثر انگشت شما گواهی شود. در نهایت فرم را تحویل دفتر مربوطه داده تا سیم کارت های اضافی شما سلب مالکیت شوند.

نظر خودتان را ارسال کنید