ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هشت سرویس آنلاین انتخاب اسم فارسی و انگلیسی

انتخاب یک نام تاثیر گذار برای یک شرکت و همچنین انتخاب اسم فرزندان در دنیای امروزی اهمیت بسیاری پیدا کرده. یکی از بزرگترین چالش های والدین امروزی انتخاب یک نام منحصر بفرد و زیبا برای فرزندان تازه متولد شده است؛ به طوری که برای این منظور از روش های بسیاری کمک می گیرند. سایت مستر آموز قصد دارد در این آموزش روش های آنلاینی برای انتخاب اسم به شما معرفی کنید.

معرفی سایت انتخاب اسم آنلاین

نامگذاری فرزندان با توجه سخت بودن روند تغییر آن در کشور ما اهمیت بسیاری پیدا کرده است. بسیاری از والدین برای فرزاندان خود از اسامی اساطیر ایرانی یا ائمه اطهار و پیامبران استفاده می کنند. همچنین اسامی کسب و کارها اولین محل تاثیر گذاری روی مشتریان محسوب می شود و تخصیص هر نامی بر روی کسب و کار نمی تواند مناسب باشد. سرویس های معرفی شده در این مقاله می تواند به انتخاب نام مورد نیاز شما از میان اسامی بسیار گسترده، کمک کند.

سایت کودک آنلاین

انتخاب اسم1

وب سایت koodakonline.com از جمله سرویس های آنلاین مراقبت و نگهداری کودکان است. این وب سایت دارای بخش انتخاب فرزند است که پس از ورود به این قسمت از وب سایت و انتخاب جنسیت فرزند، با وارد کردن قسمتی از یک نام، نام های موجود را مشاهده خواهید کرد. همچنین با کلیک بر روی حروف تعبیه شده پایین صفحه، اسامی مربوط به حرف مورد نظر را مشاهده می کنید.

انتخاب اسم2

اسم های معرفی شده در این وب سایت به همراه تلفظ نشان داده می شوند. با نگه داشتن پوینتر موس بر روی هر اسم، اطلاعاتی از آن را می توانید مشاهده کنید

وب سایت ماماسایت

به بخش نام کودک mamasite.ir وارد شوید. در این صفحه می توانید اسامی مورد نظر را به کمک ابزار جستجوی پیشرفته و گزینه های موجود، جستجو کنید.

انتخاب اسم3

همچنین با کلیک بر روی حروف الفبای پایین صفحه، به صفحه اسامی که با آن حرف شروع می شوند منتقل می شوید.

انتخاب اسم4

وب سایت فارسی کودک

انتخاب اسم5

به وب سایت names.ninipage.com وارد شوید. پس از ورود به وب سایت با ابزار جستجوی مختلفی از جمله جستجو از طریق جنسیت، حروف الفبا و یا وارد کردن قسمتی از آن، می توانید نام مورد نظر خود را پیدا کنید.

وب سایت انگلیسی NameMesh

انتخاب اسم6

یک سرویس انتخاب نام به زبان انگلیسی که قابلیت یافتن اسامی مورد نظر شما برای شرکت ها، وب سایت ها و کلیه کسب و کارها را به شما می دهد. شما با استفاده از قسمتی از نام مورد نظر یا کلمات کلیدی، می توانید به یک اسم خاص و غیر تکراری دست یابید تا قوانین کپی رایت هم رعایت شوند. روش جستجوی این وب سایت از طریق SEO و بررسی تاریخچه جستجو، به شما در انتخاب اسامی کمک می کند.

سایت تولید اسم آنلاین انگلیسی Fantasy Name Generator

انتخاب اسم7

Fantasynamegenerators.com یک وب سایت با قابلیت پشتیبانی از زبان انگلیسی و فرانسوی است. این وب سایت برای انتخاب اسامی بسیار خاص که می خواهید برای یک مکان، یک اثر هنری و یا عنوان های موسیقی در نظر بگیرید بسیار راهنمای خوبی می باشد.

وب سایت انگلیسی BizNameWiz

انتخاب اسم8

یک سرویس دیگر برای انتخاب نام اسامی بخصوص، biznamewiz.com است. در این وب سایت کلید واژه مورد نظرتان را وارد کنید تا سیستم نام های تصادفی را به صورت خودکار به شما عرضه کند. این سیستم تکراری نبودن نام ها را بررسی می کند.

وب سایت انگلیسی زبان Namelix

انتخاب اسم9

اگر یک کسب و کار نوپا راه اندازی کردید و قصد نامگذاری آن را دارید، این وب سایت بسیار به شما کمک می کند. Namelix.com اگرچه برای تولید یک نام برای کسب و کار استفاده گسترده ای دارد، اما انعطاف پذیری آن به شما امکان استفاده در نام محصول و دیگر نام گذاری ها را خواهد داد.

وب سایت انگلیسی Anadea

انتخاب اسم10

اگر هیچکدام از سرویس های معرفی شده نظر شما را جلب نکردند، انتخاب نهایی شما می تواند Anadea.info باشد. این وب سایت برای جستجوی خود از الگوریتم Al استفاده می کند و برای نام گذاری کسب و کار استفاده می شود. این وب سایت کاملا رایگان و تحت وب می باشد.

نظر خودتان را ارسال کنید