ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif

استفاده از فرمت Gif که نمایش دهنده فیلم ها با حجم پایین و بدون صدا است، بسیار رواج پیدا کرده؛ به طوری که در شبکه های مجازی به عنوان یک روش بیان واکنش به هر مطلبی استفاده می شود. اما ممکن است قصد داشته باشید یک گیف از یک فیلم که خودتان ساخته اید یا به دست شما رسیده است، تولید کنید. ما در مستر آموز به شما نشان می دهیم با هفت سرویس آنلاین فیلم های خود را به فرمت Gif تبدیل نمایید.

تبدیل آنلاین فیلم و ویدیو به گیف

تا به امروز گستردگی استفاده از فرمت Gif با توجه به کم حجم بودن و کاربردی بودن آن بسیار زیاد ارزیابی می شود. Gif کلمه اختصاری Graphics Interchange Format است. برای تبدیل ویدیو ها به این فرمت نرم افزار های بسیاری در اختیار کاربران قرار گرفته اما در این مقاله قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم تا به صورت آنلاین این تبدیل فرمت را انجام دهید در حالی که نیازی به اشغال شدن حجم تلفن همراه یا کامپیوتر دستی شما وجود نداشته باشد. با ما همراه باشید.


تبدیل فیلم به گیف با وب سایت EZGIF

یکی از بهترین وب سایت های تبدیل فیلم به فرمت گیف، EzGif.com است. این وب سایت با وجود محدودیت آپلود که 100 مگابایت منظور شده، به راحتی فیلم های شما را به گیف تبدیل می کند. برای تبدیل فیلم به گیف ابتدا باید فیلم مربوطه را آپلود کنید. برای آپلود فایل ابتدا دکمه Browse را انتخاب نمایید تا از قسمت مورد نظر بتوانید فیلم خود را آپلود کنید. آپلود ویدیو از طریق آدرس URL هم امکان پذیر است.

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif1

دقت کنید که بعد از آپلود فیلم، قسمتی که می خواهید به فرمت گیف تبدیل کنید را انتخاب کنید. در غیر این صورت وب سایت به صورت تصادفی 5 ثانبه اول فیلم شما را به صورت خودکار به گیف تبدیل می کند. پس از انجام تنظیماتی که برای شما در نظر گرفته شده می توانید گیف را دانلود نمایید.

وب سایت تبدیل فیلم به گیف OnlineConverter

یکی از ویژگی های متمایز کننده Onlineconverter.com پشتیبانی از بسیاری از فرمت های فیلم است. این وب سایت می تواند فرمت های mp4، m4b، m4v، h264، mkv، avi، wmv، flv را به گیف تبدیل کند. روش آپلود فیلم به این صورت است که با انتخاب گزینه Browse از داخل سیستم خود و با
انتخاب گزینه Source از آدرس های اینترنتی، ویدیوی خود را می توانید انتخاب نمایید. در پایان با انتخاب گزینه convert می توانید فایل خود را تبدیل و سپس دریافت کنید.

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif2


سایت IMG2GO

تنها تفاوت وب سایت img2go.com با دیگر وب سایت های معرفی شده پیشین، پشتیبانی از فضای ابری گوگل درایو و دراپ باکس است. این وب سایت با رابط کاربری ساده و امکان آپلود فایل از داخل سیستم و وب سایت های اینترنتی دیگر، از امنیت خوبی برخوردار است. به طوری که پس از گذشت 24 ساعت از زمان آپلود فایل یا پس از آپلود 10 فایل، فیلم های قبلی حذف خواهند شد.

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif3


تبدیل ویدیو به GIF با وب سایت  Kapwing

وب سایت kapwing.com نیز برای تبدیل فرمت های مختلف به گیف به شما کمک می کند. این وب سایت با قابلیت آپلود از یوتیوب، ویدیو های شما را در کمترین زمان ممکن به گیف تبدیل می کند. پس از آپلود فایل و استفاده از ابزار Trim برای انتخاب زمان مورد نظر از ویدیو برای تبدیل به گیف، گزینه convert را انتخاب کنید و پس از طی شدن زمان مورد نیاز، ویدیو را دانلود نمایید. لازم به ذکر است که امکان حک شدن لوگوی وب سایت بر روی گیف شما وجود دارد.

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif4

معرفی وب سایت  Convertio

وب سایت convertio.co از بستر های اینترنتی تخصصی تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. پس از انتخاب فرمت ویدیو در باکس سمت چپ و فرمت Gif در باکس سمت راست و آپلود فیلم مورد نظر، منتظر تبدیل شدن فرمت ها بمانید و سپس فایل خود را دانلود کنید.

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif5


تبدیل فیلم به GIF با  Imgflip

علت انتخاب وب سایت imgflip.com انجام تنظیمات پس از تبدیل فرمت ویدیو به گیف است. پس از انتخاب بخش مورد نظر که باید به گیف تبدیل شود و تبدیل آن، می توانید متن یا نوشته، عکس، برش و سایر تنظیمات مختلف را روی آن انجام دهید. فرمت های ویدیویی قابل پشتیبانی در این وب سایت بسیار زیاد هستند. اما تنها نکته منفی این وب سایت این است که برای انجام برخی تنظیمات بر روی گیف بای
د اکانت عضویت بسازید.

بستر آنلاین  Hnet

اگر امنیت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد نهایی ما وب سایت Hnet.com است. این وب سایت با وجود محدودیت حجمی 100 مگابایتی می تواند فرمت های ویدیویی را به گیف تبدیل کن. برای تبدیل فرمت باید ابتدا تنظیمات لازم ار جمله زمان، ارتفاع و فریم های مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه convert now، مراحل تبدیل ویدیو به گیف را آغاز کنید.

هفت سرویس آنلاین تبدیل فیلم به Gif7


در پایان به شما پیشنهاد می کنیم آموزش ها و ترفند های دیگر وب سایت را از دست ندهید.

نظر خودتان را ارسال کنید