ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

اهمیت شروع مطالعه از تابستان

اهمیت شروع مطالعه از تابستان

با شروع فصل تابستان خیلی از داوطلبان طبق عادت سالهای گذشته آماده ی استراحت و تفریح میشوند.هر چند که بسیاری از مشاوران مخالف تفریح و استراحت در تابستان نیستند ولی این تابستان باید متفاوت باشد.

-از طریق مطالعه در تابستان می توانید ازرقبای خود جلو بزنید.

 

-مطالعه در تابستان به افزایش انگیزه و اعتمادبه نفس و همچنین به کاهش استرس کمک میکند.

 

– فایده مطالعه در تابستان این است که تابستان بهترین فرصت برای عمیق سازی، تکمیل مطالعه و رفع نواقص دروس پایه میباشددر این زمان دانش آموز فراغ خاطر بیشتری دارد چون دروس دانشگاهی رامطالعه نمیکند.

 

– فایده در امدن از سردرگمی است که باید ازمون وخطا اتفاق بیفتد. تابستان بهترین فرصت برای این است که یک دانش آموز از فاز دانش آموز بدون وارد فاز داوطلب بودن شود و تجربه کند.

 

-فواید مطالعه در تابستان این است که دانش آموز با دانستن دقیق نقاط قوت و ضعف خود بهتر برای ادامه مطالعه تصمیم گیری میکند.

 

– فرصتی که در تابستان برای یک داوطلب ایجاد خواهد شد این است که در این زمان بهترین فرصت است برای تحقیق و تصمیم گیری برای شرکت در کدام آزمون آزمایشی که استفاده از تجربه ی داوطلبان دیگر و هم چنین تجربه خود شخص می تواند تصمیم گیری نهایی را برای شرکت در آزمون های آزمایشی بگیرد در ابتدای سال تحصیلی با اطمینان و بدون تلف شدن وقت در این زمینه هم از بقیه ی داوطلبان یک گام جلوتر خواهد بود.

-چون دانش آموز مطالعه دروس سال سوم را بعداز امتحان خردادماه تازه تمام کرده پس میتواند به مطالب عمق ببخشد.

– آخرین نکته در رابطه با اثبات اهمیت مطالعه در تابستان این است که همیشه در هر راهی استفاده از تجربیات افراد موفق بسیار موثر است با خواندن مصاحبه ها و مقالات رتبه های برتر هر رشته خواهید دید که هیچ کدام فرصت طلایی تابستان را از دست نداده اند و همین به ما تلنگر می زند که برای برتر بودن باید از بقیه جلوتر بود.

نظر خودتان را ارسال کنید