ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

سلام و درود به شما کاربران وردپرس و همراهان عزیز مِستر آموز.

 

قعطا الکسای سایت را زیاده به گوشتان خورده است. الکسا یک وبسایت بسیار قدرتمند جهت تجزیه و تحلیل سایت ها می باشد. الکسا بعد از رنک گوگل مهمترین سایت برای تست قدرت سایت به حساب می آید.

 

alexarankincrease

 

 

الکسا (Alexa) چیست؟

سایت الکسا از بهترین سرویس های وابسته با سایت آمازون (Amazon.com) شمرده می شود. الکسا به صورت انحصاری در سایت Alexa.com به کاربران خدمات می دهد. این سرویس رتبه بندی وبسایت ها را از نظر تعداد بازدیدکننده رتبه بندی را تجزیه و تحلیل میکند که با در نظر گرفتن یک سری معیار های محاسباتی و آماری، رتبه بندی می کند. افزایش رنک الکسا و بهبود رتبه به چندین نکته مهم در رابطه با کاهش رتبه سایت دارد.

 

همانطور که می دانید در صورتی که سئوی سایت شما بهتر شود، ترافیک سایت شما افزایش خواهد یافت. و این مسئله باعث می‌شود رتبه‌ی شما در الکسا هم بهتر شود؛ اما عکس این مسئله الزاماً صحیح نیست. اتفاقاً ترافیک بیشتر می‌تواند موجب خراب شدن رتبه‌ی شما در برخی کلمات کلیدی شود. خصوصاً اگر کسانی که به صفحه‌ی مورد نظر شما سر می‌زنند، رفتارهایی نشان دهند که موتورهای جستجو آن‌ها را به رضایت بازدیدکننده تفسیر نکنند .

 

۱ – نصب ابزار الکسا Alexa Toolbar:

تولبار الکسا یکی از ابزار های مرورگر میباشد که دسترسی کاربران را برای شناسایی و تحلیل رتبه سایت در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم میکند. این نوار ابزار روی  مرورگرهای معروف از مانند مرورگر Mozilla Firefox قابل نصب است. برای دانلود و نصب آن به سایت الکسا مراجعه کنید. بنابراین فایرفاکس را باز کنید و به نشانی alexa.com/toolbar بروید.

 

 

۲ – از وب مستر های حرفه ای لینک بگیرید:

در وبسایت هایی هم سطح و در حوزه کاری شما لینک دریافت کنید . از دریافت لینک های پولی خود داری کنید . با کیفیت ترین لینک این است که مطلبی در سایت انتشار داده شده باشد و لینکی از سایت شما درون آن درج شده باشد .این نوع لینک دهی میتواند به عنوان پست مهمان باشد یا تبلیغات دائمی بصورت ریپورتاژ

 

 

۳ – همیشه محتوای جدید و به روز منشتر کنید:

بروز رسانی محتوا بخش مهم وبسایت است، زیرا دریافت اطلاعات غیر معتبر و قدیمی برای کاربران سودی نخواهد داشت, اگر مطالب خود را بهینه سازی کنید، افراد توسط موتورهای جستجو به آن دست پیدا میکنند و نیز بازدید سایت هم افزایش پیدا می‌کند.

 

 

۴ – به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

 

Teesnap-social-media

 

اشتراک‌گذاری مطالب سایت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند شما را در زمینه بهبود سئو سایت و ارتقا رتبه سایت شما در موتور‌های جستجو یاری نمایند.

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید