ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سئو محلی چیست؟

سلام خدمت شما دوستان عزیز همراهان گرامی مِستر آموز.

 

Google Possum-webamooz

اخیرا شرکت گوگل دست به کار بزرگی زد و قابلیت پیدا کردن افراد نزدیک موقعیت مکانی خود را به کاربران ارائه داد. این امکان هم برای صاحبان کسب و کارها بسیار مفید واقع شد. چرا که مشتریان نزدیک به خود را پیدا می کردنند و احتمال موفقیتشان خیلی بیشتر می شود. و هم به نفع مشتریان شد، بطوری که به راحتی خدمات یا محصول دلخواه خود را در نزدیکی خودشان پیدا می کنند. به این قابلیت سئو محلی یا Possum گوگل گفته می شود. این ویژگی یک الگوریتم نسبتا جدید در گوگل به حساب می آید.

 

 

الگوریتم موش کور گوگل

شرکت گوگل برای بررسی سایت ها، از الگوریتم های متعددی استفاده می کند که مهمترین هدف این الگوریتم ها، اصول سئو در سایت ها است. به همین جهت، گوگل برای سئو محلی هم الگوریتمی به نام الگوریتم موش کور یا الگوریتم Possum طراحی کرده است. این الگوریتم آخرین بار در سال 2016 بروز رسانی شده است. و گوگل رسما آن را معرفی نمود.

 

 

 

تاثیر الگوریتم Possum گوگل در سئو و بهینه سازی وردپرس

 

Google Possum-webamooz

 

 

هر الگوریتم، برای انجام کار مشخصی تولید می شود. شرکت گوگل الگوریتم Possum را برای سئو محلی به وجود آورده است.

 

 

یک سری از وظایف الگوریتم Possum به شرح زیر است:

  1. بررسی و ارزیابی نتایج سئو محلی و باعث تنوع در نتایج محلی می شود.
  2. نتایج سئو ارگانیک را تحت تاثیر قرار می دهد. سئو ارگانیک یعنی سئوکاران باید از روش های کاملا واقعی و طبیعی برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنند.

 

شرکت گوگل سال به سال، بیشتر تلاش دارد تا راه را برای کسب و کار های نوپا و تازه ایجاد شده اما قدرتمند در دنیای مجازی را باز کند.

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید