ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

معرفی ابزاری برای چک کردن پنالتی گوگل

سلام به کاربران عزیز و همراهان مِستر آموز.

 

امروز قصد داریم به پنالتی گوگل بپردازیم و افزونه معرفی کنیم که پنالتی گوگل سایت خود را چک کنید. با ما همراه باشید.

 

پنالتی گوگل چیست؟

پنالتی گوگل یک نوع جریمه از سوی گوگل می باشد. که اگر یه سری قوانین را رعایت نکنید برای شما اتفاق می افتد به عنوان مثال کپی کردن محتوای سایت های دیگر در سایت خود. اگر رعایت نکنید جریمه خواهید شد. و سایتتان در ریزالت های گوگل از بین میرود.

google penalty

 

 

در صورتی که در حالت عادی یک وبسایت پنالتی شود و از گوگل نمره منفی دریافت کند، در ابزار گوگل وبمستر تولز پیام اسپم شدن سایت شما را برای شما ارسال میکند. کل این پیام شامل دلیل اینکه چرا سایت شما اسپم شد و درخواست برطرف کردن آن را از شما می کند. شما باید مشکل را برطرف کنید و به گوگل اطلاع دهید.

وقتی مشکل را برطرف کردید در پیامی که به گوگل ارسال میکنید باید تمام جزییات را توضیح بدید زیرا این پیام توسط یک شخص بررسی میشه و اگر مشکل سایت شما برطرف شده باشه سایت شما از اسپم لیست خارج میشه.

 

اکنون مِستر آموز قصد معرفی ابزاری را دارد که به شما با استفاده از آن اسپم بودن سایت خود را در گوگل چک کنید و مطمئن شوید که علت کاهش بازدید سایت شما و افت رتبه ای که در گوگل داشته اید به خاطر پنالتی شدن گوگل بوده یا خیر.

 

برای چک کردن اینکه سایت شما در گوگل پنالتی شده یا اینکه در سندباکس گوگل است از آدرس زیر می توانید استفاده کنید :

http://pixelgroove.com/serp/sandbox_checker

سندباکس گوگل چیست؟

شامل بخشی از سرورهای گوگل میشود که سایت های تازه وارد به آن منتقل می شوند، معمولا سایت هایی که رتبه بالایی در نتایج پر رقابت گوگل کسب نمی کنند در سندباکس قراردارند و رتبه ب میگیر دارند. برای خروج یک سایت از سندباکس یک بازه 6 ماه لازم است و اگر سایتی در این مدت از برندینگ مناسب برخوردار شود و یا لینکهای ورودی از سایت های معتبر داشته باشد احتمال اینکه در زمانی کوتاه تر از سندباکس خارج شود وجود دارد.

موفق و پیروز باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید