ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در صفحات منتخب

افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در صفحات منتخب

در مقاله قبلی  در مورد افزودن دکمه اشتراک گذاری مطالب وردپرس مطالبی قرار دادیم در این مقاله افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در صفحات منتخب را آموزش خواهیم داد. دکمه های اشتراک گذاری معمولاً اجتماعی به صفحات وردپرس اضافه نمی شوند ، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید آنها را در بعضی از صفحات خاص فعال کنید.

اگر چنین است ، می توانید از کد کوتاه Shared Counts استفاده کنید: [shared_counts].

برای نمایش دکمه های اشتراک گذاری می توانید این کد کوتاه را در هر کجای وب سایت خود اضافه کنید.

برای افزودن کد کوتاه در وردپرس ، یک بلوک کد کوتاه در ویرایشگر بلوک وردپرس وجود دارد.

می توانید بلافاصله بلوک را به قسمت محتوای خود اضافه کنید و سپس کد کوتاه Shared Counts را بچسبانید.

با استفاده از کد کوتاه ، می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی را در واقع در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید.

افزودن نوار اشتراک اجتماعی شناور در وردپرس
افزونه Shared Counts به شما امکان می دهد دکمه های اشتراک اجتماعی را بالاتر از محتوا ، زیر محتوا ، یا هر دو محتوای بالا و پایین اضافه کنید. این دکمه های اشتراک گذاری استاتیک هستند و همیشه مشاهده نمی شوند.

یک روش محبوب دیگر برای نمایش دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی ، اضافه کردن نوار اشتراک گذاری اجتماعی شناور است. این یک فهرست اشتراک گذاری اجتماعی است که هنگام پیمایش روی صفحه های کاربران می چسبد.

بر خلاف دکمه های به اشتراک گذاری استاندارد ، نوار اشتراک اجتماعی شناور در کل خواندن مقاله شما مشاهده خواهد شد. توجه آنها را بیشتر کرده و به شما در تقویت اشتراک اجتماعی کمک می کند.

برخی از کارشناسان تجربه کاربر معتقدند که فضای وب شما را با فضای سفید بدتر می کند. با این حال ، اگر می توانید آن را تمیز نگه دارید ، پس می تواند بسیار مفید باشد.

برای دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی شناور ، باید افزونه Sassy Social Share را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی ، افزونه یک مورد جدید را با عنوان “Sassy Social Share” به نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، شما را به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می کند

 

ابتدا باید یک سبک آیکون را انتخاب کنید. این افزونه مجهز به دکمه های مربع ، گرد و مستطیل است. می توانید سبک هایی را برای نوار سهم اجتماعی شناور و نوار اشتراک استاندارد انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، باید به برگه “رابط استاندارد” بروید. از اینجا می توانید دکمه های استاندارد اشتراک گذاری استاتیک استاندارد را فعال یا غیرفعال کنید.

 

توصیه می کنیم از دکمه های اجتماعی شناور یا استاتیک استفاده کنید. استفاده از هردوی آنها بسیار زیاد خواهد بود و ممکن است یک تجربه کاربر بد را ایجاد کند.

در مرحله بعد ، باید به برگه “رابط شناور” بروید و کادر کنار گزینه “فعال کردن رابط اشتراک گذاری شناور” را علامت بزنید.

پس از آن ، شما باید وب سایت های رسانه های اجتماعی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید. با کشیدن و رها کردن ساده می توانید دکمه ها را اضافه یا حذف کرده و آنها را دوباره مرتب کنید.

پس از اتمام ، بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا دکمه های اشتراک اجتماعی در حال حرکت را مشاهده کنید. در اینجا چگونه به نظر می رسد در وب سایت نسخه ی نمایشی ما.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه دکمه های اشتراک اجتماعی را در WordPress اضافه کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید