ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

نحوه تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکار

نکات قبل از بروز رسانی وردپرس:

قبل از هر اقدامی از پایگاه داده و فایل های سایت خود بکاپ گیری نمایید . برای بکاپ گیری می توانید از طریق Cpanel و یا از طریق افزونه ی WordPress Database Backup استفاده نمایید.

تمامی پلاگین های خود را غیر فعال کنید،ابزار phpmyadmin را باز نمایید.پس از ورود به phpmyadmin دیتابیس مربوطه را انتخاب نمایید تا جداول آن نمایان شوند.

سپس جدول “wp-options” را انتخاب نمایید. به منظور یافتن رکورد مربوط به پلاگین های فعال بر روی ابزار Search کلیک نمایید.در این مرحله در فیلد “option_name” عبارت “active_plugins” را تایپ نموده و بر روی Go کلیک نمایید.بر روی Edit مربوط به رکورد active_plugins کلیک نمایید.تمامی محتوای فیلد “option_value” را حذف نمایید و بر روی Go کلیک نمایید تا اعمال گردد.قسمت “option_value” بدون محتوا گردد و پس از آن تمامی پلاگین ها غیر فعال شده اند.

  • حتما پوسته یا قالب وردپرس خود را به پوسته ی پیشفرض وردپرس تغییر دهید تا تغییری در قالب شما ایجاد نگردد. بدین منظور مراحل ذیل را دنبال نمایید:
  • وارد مدیریت وردپرس شوید.
  • از داشبورد خود، گزینه ی نمایش > پوسته ها را انتخاب نمایید.

سپس یکی از پوسته های پیش فرض وردپرس را از بین پوسته های موجود انتخاب نمایید.

نحوه ی فعال نمودن قابلیت آپدیت خودکار وردپرس:

در این مرحله می بایست پلاگینی که مخصوص این کار تعبیه شده است را دانلود و بر روی وردپرس خود نصب و فعال نمایید. این افزونه علاوه بر اینکه به شما در خصوص نسخه های جدید وردپرس اطلاع رسانی می کند، قابلیت بروز رسانی خودکار وردپرس را نیز دارد و شما نیازی به آپدیت دستی نخواهید داشت. بدین منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

وارد مدیریت وردپرس شویدسپس از داشبورد گزینه ی افزونه ها>افزودن را انتخاب کنید در نوار جستجو عبارت Advanced Automatic Updates را تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید.در نتایج جستجو این افزونه را خواهید دید، بر روی دکمه ی نصب کلیک نمایید و منتظر بمانید تا افزونه نصب شود.پس از نصب افزونه را فعال نمایید.

بعداز فال شدن افزونه می توانید از قسمت تنظیمات > Advanced Automatic Updates وارد بخش تنظیمات این افزونه شوید،

  1. Update WordPress Core automatically : بروز رسانی خودکار هسته ی وردپرس
  2. Update your plugins automatically : بروز رسانی خودکار پلاگین ها
  3. Update your themes automatically : بروز رسانی خودکار پوسته ها
  4. Notification Email : اطلاع رسانی از طریق ایمیل
  5. Debug Information : ارسال اطلاعات مربوط به اشکال زدایی به ایمیل
  6. پس از تنظیم موارد فوق بر روی Save Changes کلیک نمایید.
  • هنگامی که این افزونه فعال و تنظیمات مورد نیاز برای آن اعمال گردد، با وجود نسخه ی بروز رسانی شما را آگاه کرده و موارد مورد نیاز را بروز رسانی خواهد نمود و شما را از نتیجه آگاه خواهد کرد.

تمامی این عملیات توسط پلاگین به شما اطلاع داده خواهد شد و فقط باید تایید نمایید تا اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

 

نظر خودتان را ارسال کنید