ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش ساخت Gmail

سلام و درود به شما دوستان عزیز و کاربران محترم مِستر آموز.

 

بی شک برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم یک حساب کاربری را بسازیم. انجام دادن این کار، بسیار راحت است و کافیست این مقاله آموزشی مِستر آموز را به دقت بخوانید. با ما همراه باشید.

جیمیل در واقع همان پست الکترونیک شرکت گوگل است، اخیرا در گوشی های هوشمند کاربرد جیمیل بسیار زیاد شده به همین علت طرفداران زیادی پیدا کرده. و یه جوری برای هر کس که گوشی هوشمند داشته باشد ضروری شده است. شما با ایجاد یا ساخت یک حساب کاربردی در سایت گوگل در واقع به خدماتی بیشتر از یک پست الکترونیکی دست پیدا خواهید کرد. که اینجا چند مورد را نام می بریم:

گوگل فوتوز، پلی استور، گوگل پلاس، بلاگر، هنگ اوت ، گوگل درایو، گوگل داکس، گوگل کروم، کیف پول و …

شرکت گوگل فضایی به مقدار 15 گیگ برای ذخیره سازی رایگان برای Gmail‏، Google Drive و Google Photos، در اختیار شما می گذارد.

 

آموزش ساخت جیمیل

در قدم اول باید به سایت گوگل به آدرس www.google.com مراجعه کنید. یا میتوانید مستقیم به آدرس www.Gmail.com بروید.

در صورتی که به صفحه اصلی گوگل مراجعه کردید. در این صفحه طبق تصویر زیر روی Gmail یا sign in کلیک کنید تا وارد قسمت ورود جمیل شوید.

 

create account gmail

 

 

اکنون در صفحه زیر همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید از قسمت گوشه پایین و راست صفحه برای اینکه زبان سایت را فارسی کنید اقدام کنید. البته اگر مشکلی با زبان انگلیسی مشکلی ندارید از این مرحله صرفنظر کنید.

 

create account gmail

create account gmail

 

اکنون که زبان مورد نظر خودتان را انتخاب کردید. بر روی گزینه ایجاد حساب یا Create account کلیک کنید.

 

create account gmail

 

سپس برای ایجاد حساب کاربری صفحه ثبت نام و ورود اطلاعات باز می شود. در این صفحه اطلاعات خودتان را پر کنید.

 

create account gmail

 

اطلاعات خود را طبق راهنمایی هاس گوگل تکمیل کنید.

ابتدا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید، و بعد یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنید. که این نام کاربری باید از حروف انگلیسی و اعداد و نقطه تشکیل شود. این نام کاربری همان آدرس ایمیل شما خواهد بود.

 

create account gmail

 

اکنون و در قدم بعدی باید یک رمز عبور وارد کنید. رمز عبور باز از 8 کاراکتر و بیشتر باشد، می توانید از ترکیب حروف ، اعداد ، نقطه و کاراکتر های ویژه مثل * یا # و … در رمز خود استفاده کنید.

 

create account gmail

 

در مرحله بعد شماره تلفن خود را که حتما روشن باشد را بنویسید. شماره تلفن برای موارد امنیتی خواهد بود. این شماره تلفنی که در این کادر می نویسید در آینده کاربرد زیادی دارد که سعی کنید شماره تلفنی بنویسید که همیشه در دسترس باشد.

 

create account gmail

 

سپس بعد از شماره تلفن، ایمیل پشتیبان از شما درخواست می کند. این ایمیل برای زمانی استفاده می شود که شماره تلفن شما در دسترس نباشد. در حقیقت یه جور محکم کاری به حساب می آید. و در کادر موقعیت مکانی هم ایران را انتخاب کنید.

 

create account gmail

 

در قدم بعدی جنسیت خود را انتخاب کنید. شما در این منو 3 زیر منوی مرد، زن و سایر را می توانید انتخاب کنید. گزینه سایر معمولا برای زمانی استفاده می شود که شما بخواید برای کسب و کارتان یک ایمیل بسازید.

و تاریخ تولد خود را هم باید وارد کنید. توجه داشته باشید که تاریخ تولد خودتان را با به میلادی بنویسید.

 

create-account-gmail

 

اکنون روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید. در این مرحله صفحه حریم خصوصی و شرایط ظاهر می شود. آن را بخوانید و در ادامه موافقم را کلیک کنید.

 

create-account-gmail

 

create-account-gmail

 

اکنون نوبت به صفحه تایید حساب می رسد. این صفحه برای تایید شماره تلفن شما است. در این صفحه همان طور که در تصویر زیر می بینید به صورت خودکار شماره تلفن شما نوشته شده است. شما کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید که از چه طریق می خواهید کد تایید حساب را دریافت کنید. از پیام نوشتاری (پیامک) یا تماس صوتی.
در نهایت روی دکمه ادامه کلیک کنید.

create-account-gmail

 

در صفحه بعدی کادری برای وارد کردن کد تایید برای شما باز می شود.

create account gmail

 

کد تایید که برای شما از طرف گوگل ارسال می شود را در این کادر وارد کنید. و گزینه ادامه را کلیک کنید.

 

create account gmail

 

create account gmail

 

و در نهایت صفحه خوش آمدید برای شما ظاهر می شود. این صفحه به این معنی است که شما با موفقیت توانسته اید یک حساب کاربری جیمیل در گوگل درست کنید. به شما تبریک می گوییم.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید