ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

اموزش نصب قالب وردپرس

اموزش نصب قالب وردپرس

امروز میخواهیم یه آموزش خیلی کاربردی و مهم براتون بزاریم. از اونجایی که تعداد  سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند از تعداد آدم های روی زمین بیشتره و شما مدام توی تماس های تلفنی از مشاورهای مسترآموز میخواهید که بهتون راهنمایی کنن چطوری قالب سایتتون رو عوض کنید و قالب جدید روی وردپرس نصب کنید ما هم تصمیم گرفتیم یه آموزش خوب و کاربردی براتون فراهم کنیم که دیگه مشکلی برای عوض کردن قالب سایتتون نداشته باشید.

قالب وردپرس چیست؟

قبل از اینکه بریم سراغ نصب و راه اندازی قالب وردپرس یه توضیح کوچیک راجب اینکه قالب وردپرس اصلا چی هست به تازه کارها بدم.قالب وردپرس که احتمالا اسمش رو خیلی توی سایت های مختلف شنیدید همون theme یا پوسته سایت هست یعنی همون استایل ها و شکل و شمایل سایت شما که کاربرانتون به محض ورود به سایت شما مشاهده میکنند.
وقتی شما وارد سایتی میشید و از شکل و شمایل و قیافه سایت خوشتون میاد در واقع شما از Theme یا همون قالب سایت خوشتون اومده و پسندیدینش.
المان های مختلفی که توی صفحه های سایت قرار میگیرند و نحوه قرارگیری و کارکردشون در واقع قالب سایت شما رو به وجود میارند.

اصولا قالب های وردپرس یا از پیش آماده هستن و شما میتونید اونها رو دانلود و نصب کنید که به دو دسته قالب رایگان وردپرس و قالب پولی وردپرس تقسیم میشند که شما رایگان و یا با مبلغ کمی میتونید اونها رو خریداری کنید و روی سایت وردپرسیتون نصبشون کنید. و یا باید از یک شرکت طراحی سایت و یا برنامه نویس و طراح سایت بخواهید برای شما به طراحی قالب وردپرس بپردازه و اصطلاحا قالب اختصاصی براتون طراحی کنه.

فرقی نمیکنه که قالب وردپرس رایگان دانلود کرده باشید یا از قالب اختصاصی استفاده کنید در هر صورت مراحل نصب قالب یکسان هست.

نظر خودتان را ارسال کنید