ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش هشتگ گذاری در مطالب وردپرس

 

هشتگ ابزاریه که با اون همه بتونن کلمه ای رو جستجو کنند و مجموعه‌ ای از پیام‌ هایی که شامل اون کلمه هست به دست بیارن، کلیدی‌ ترین کلمه مربوط به اون موضوع رو با علامت هشتگ همراه میکنن. این همراه کردن با استفاده از علامت # قبل از کلمه مورد نظر، انجام میشه، همچنین تو نامگذاری هشتگ ها می‌تونید از حروف، اعداد و علایم استفاده کنید اما علامت‌هایی مثل $ یا % به شما اجازه نامگذاری نمیدن.

هشتگ اولین بار به وسیله توئیتر ایجاد شد و بعد از اون توسط بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فیلکر، اینستاگرام، یوتیوب و پینترست مورد استفاده قرار گرفت و مزایای هشتگ رو میتونیم اینطوری بگیم که :
مطالب گذاشته شده در هشتگ رو همه می‌تونن مطالعه کنند و دیگه نیازی نیست هر شخصی مطلب رو جداگانه به اشتراک بذاره، با مراجعه به هشتگ، نیازی به جستجوی موضوع نیست، می‌تونید مطالب گوناگون رو مطالعه کنید. همچنین در جستجوی گوگل می‌تونید هشتگ مورد نظر نوشته و مطالب مربوطه رو مطالعه کنید.

هشتگ اولین بار در شبکه‌ های IRC برای برچسب‌ گذاری گروه‌ ها و موضوعات به کار گرفته شده و همچنین برای علامت‌ گذاری پیام‌ های فردی که به یک گروه خاص مربوط هست و هم علامت‌ گذاری پیام‌ های فردی متعلق به یک موضوع یا «کانال» هم به کار میره.

 

 

به طور کلی، کانال‌ ها یا موضوعاتی که در یک شبکه IRC داخلی در دسترس هستند، با علامت مخلوط # اضافه میشن. محبوبیت تگ‌ های مخلوط هم‌ زمان با پیشرفت و محبوبیت Twitter بود، که به Chris Messina الهام بخشید تا یک سیستم مشابه طراحی کنه تا در Twitter برای تگ کردن موضوعات مورد علاقه روی شبکه میکرو بلاگ مورد استفاده قرار بگیره. اون به عنوان اولین پست، مطلبی رو در Twitter قرار داد که خود هشتگ بود.

اولین بار استفاده از نمایه هشتگ، توسط San diego، مقیم Nate Ritter کالیفرنیا بود، که #Sandiegofire رو در پست‌ های مختلف خودش در مورد آتش‌ سوزی‌ های اکتبر ۲۰۰۷ کالیفرنیا، با موضوع San Diego قرار داد.

پس هشتگ گذاری در مطالب وردپرس این امکان رو به شما میده تا درست مشابه شبکه‌ های اجتماعی مثل توییتر با قرار دادن # کلمات کلیدی خودتون رو در نوشته‌ ها به صورت هشتگ دربیارین و همچنین اونها رو لینک دار کنید تا کاربران با کلیک روی این هشتگ‌ هایی که شما ساختین سایر مطالبی که با این هشتگ و برچسب قرار داره رو پیدا و مطالعه کنن.

حتما همه شما حداقل برای یک بار هم که شده در توییت‌ های ارسالی خودتون در توییتر، پست‌ های منتشر شده در اینستاگرام و یا مطالبی که در کانال تلگرام منتشر می‌کنید از هشتگ استفاده کردید تا علاوه بر دیده شدن نوشته خودتون در هشتگ مورد نظر اقدام به دسته بندی کردن اونها هم کرده باشید.

 

 

تو این آموزش از مسترآموز میخوام  شما رو با افزونه ای برای هشتگ گذاری در مطالب وردپرس آشنا کنم و اونو بهتون معرفی کنم که با استفاده از اون میتونید به راحتی با قرار دادن # در ابتدای هر کلمه از نوشته های خودتون اون کلمه انتخابی رو لینکدار کنید تا کاربران با کلیک روی اون قادر باشند تا به صفحه برچسب‌ها در وردپرس و یا موتور جستجوی وردپرس هدایت شده و سایر مطالب موجود در این هشتگ رو مطالعه کنند. این موضوع علاوه بر اینکه باعث میشه مطالب موجود در هر هشتگ دیده بشه بلکه میتونه در بهینه سازی مطالب هم با استفاده از لینک بیلدینگ کمک فراوونی بکنه.

آموزش هشتگ گذاری در مطالب وردپرس

یه افزونه‌ کاربردی که میخوام بهتون معرفی کنم افزونه هشتگ گذاری در مطالب وردپرس که با اسم hashtag در وردپرس به ثبت رسیده و تا همین حالا تونسته موفق بیشتر از 1.000 نصب فعال داشته باشه و همچنین امتیاز 4.1 رو کسب بکنه و ما باهاش میتونیم مثل شبکه‌ های اجتماعی اقدام به هشتگ گذاشتن تو نوشته های وردپرس بکنیم.

برای هشتگ گذاری در وردپرس اول باید این افزونه رو از مخزن وردپرس دانلود کرده و بعد با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه هشتگ وردپرس در سایتتون بکنید.

بعد از اینکه نصب و فعال سازی این افزونه انجام شد منویی با نام hashtag# در بخش تنظیمات وردپرس در پیشخوان سایت شما اضافه میشه که با رفتن روی این منو میتونید تنظیمات دلخواه خودتون رو برای هشتگ وردپرس اعمال کنید.

 

 

گزینه Link class : اینجا میتونید آدرس دهی سفارشی خودتون برای استایل افزونه رو وارد کرده تا URL مربوط به استایل افزونه تعیین بشه.

گزینه Link color : اینجا رنگ متن هشتگ‌ ها رو تعیین کنید، دقت کنید که هشتگ‌ های وارد شده به صورت لینکن و اگه در سایت شما رنگ لینک‌ ها متفاوت باشه با استفاده از این بخش میتونید رنگ هشتگ رو در مطالب وردپرس به رنگ انتخابی انتخاب کنید تا مجزا از سایر لینک‌ ها نمایش داده شه.

گزینه Background color : رنگ پس زمینه برای هشتگ رو اینجا انتخاب کنید که به صورت پیش فرض رنگ سفید هست.

 

 

گزینه Additional CSS properties : از این بخش هم میشه استایل دلخواه برای هشتگ‌ ها رو انتخاب کنید، مثلا تعیین هاور متن هنگامی که نشانگر ماوس روی هشتگ‌ ها قرار میگیرن، فونت متن، اندازه متن و… که به دلخواه خودتون میتونید برای هشتگ‌ ها تغییر بدید.

گزینه Perform regular search : اگر میخواین هشتگ‌ ها در نتایج جستجو نمایش داده شن یا اینکه با کلیک روی هشتگ فقط نوشته‌ هایی که هشتگ مربوطه دارن نمایش داده بشن میتونید این گزینه رو فعال کنید که اگه فعال شه، URL هشتگ‌ ها به صورت جستجو در وردپرس تغییر پیدا میکنن اما اگه تیک این گزینه غیرفعال باشه فقط نوشته‌ هایی که شامل هشتگ هستن با کلیک روی هشتگ وردپرس در نتایج نشون داده میشن.

 

 

حالا برای گذاشتن هشتگ در وردپرس کافیه که برای هر کلمه که دوست دارید اونو تگ دار کنید یک کاراکتر # قبل از اون اضافه کنید، بدون اینکه هیچ فاصله و کاراکتر اضافی بین کلمه مورد نظر و # وجود داشته باشه و در نهایت بعد از اینکه کلمات مورد نظرتون رو درست مثل شبکه‌ های اجتماعی هشتگ گذاری کردید متن نوشته لینکدار میشه.

سخن آخر

خب دوستان محترم امیدوارم این آموزش مسترآموز مورد پسندتون قرار گرفته باشه و با اون تونسته باشید تا اقدام به هشتگ گذاری در وردپرس کنید. اگر در رابطه با افزونه هشتگ وردپرس و نحوه هشتگ گذاری در وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی شما باشم.

نظر خودتان را ارسال کنید