ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین برچسب ها و کلمات کلیدی جهت افزایش سئو

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها

همونطور که می دونید یکی از عوامل مهمی که به بهبود سئو و بهینه سازی سایت های وردپرسی می تواند موثر باشد استفاده از برچسب ها (tags) و کلمات کلیدی درست (keywords) است. تو جستجوی امروز به مطلبی برخوردیم که به نظرم همینطور که مفیده مقایسه ای هم بین کلمات کلیدی و برچسب ها انجام داده و توضیح داده که چطور می تونیم به بهترین شکل از برچسب یا کلمات کلیدی استفاده کنیم.

 

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها برای مطالب

وقتی حرف از کلمات کلید و برچسب می شود می دانیم که حتما تفاوت هایی بین این دو تا وجود دارد پس بهتراست تو قدم اول در مورد تفاوت های بین این دوتا صحبت کنیم و ببینیم اصلا چه فرقی دارند.

در اصل باید بگوییم که تفاوت خاصی بین این دو تا نیست.در واقع کلمات کلیدی، کلمات یا عبارات کوتاهی هستن که شما آنهارا در انتهای هر نوشته ی خودتون تو سایت وردپرسی وارد می کنید و می توانید دقیقا برچسب های شما را هم شامل شود و در واقع می توانیم آنها را به جای همدیگر هم استفاده کنیم.

 

 

بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها

برچسب ها شامل چند کلمه که تقریبا می توانیم بگوییم یه عبارت کوتاه هستند که موضوع اصلی یه مقاله را باید به صورت کامل توضیح دهند.

این برچسب ها از ۵ تا ۱۰ کلمه تو حالت استاندارد هستند و می توانید برچسب های خودتان را طوری انتخاب کنید که شامل توضیح کاملی از عنوان و موضوع مقاله ی شما باشد.

به خاطر داشته باشید که این کلمات کلیدی یا برچسب ها باید دقیقا توضیح خوبی از مقاله ی شما را داشته باشند و شما نباید هرگز از کلماتی به صورت رندم تو همه مقالات خودتون استفاده کنید که کاربران ممکن است آن کلمه را سرچ کنند و به مقاله ی شما برسند.

 

تصور کنید عنوان مطلب ما ” گذراندن یک روز تابستانی در دنیای مجازی” است . حالا می خواهیم برای این عنوان برچسب ها و کلمات کلیدی مناسب و مفیدی به کار ببریم. نمونه ای از این کلمات عبارتنداز : ” روز تابستانی، دنیای مجازی، اطلاعات یا پروفایل دنیای مجازی، گذراندن یک روز تابستانی،یک روز تابستانی در دنیای مجازی”.
نمونه ای که برای شما مثال زدم یه نمونه ی کاملا ساده است که فقط برای انتقال بهتر مطلب گفته شد.

 

انتخاب برچسب ها باعث افزایش بازدید مطالب و سایت شما می شود.
وقتی که شما یه وبسایت با تعداد زیادی مطالب دارید که تو جاهایی به هم مرتبط هستند می توانید از برچسب های یکسانی برای آنها استفاده کنید تا علاوه بر دیده شدن مطلب شما همه ی مطالب قبلی شما با کلیک کردن روی برچسب ها،نشان داده شود.

 

توجه کنید که استفاده از برچسب های زیاد نه تنها مفید نیستش بلکه به ضرر وبسایت شماست. پس باید به اندازه از برچسب ها و کلمات کلیدی مفید استفاده کنید.

برگه ی برچسب در سئوی ورد پرس چه تاثیری دارد؟

 

خیلی از افراد این موضوع رو نمیدانند که برگه ی برچسب ها تا چه حد اهمیت دارد، اما باید به شما بگوییم که این برگه برای سئو تو وردپرس خیلی مفید است و سیستم وردپرس این امکان را به راحتی در اختیار شما کاربران، قرار داده است. در واقع این برگه برچسب های مرتبط را به مقالات مرتبط پیوند می کند و برای موتورهای جستجو خیلی اهمیت دارد .

استفاده از برچسب ها و کلمات کلیدی با شباهت

 

باید دقت کنید که جستجوگر گوگل کلمات را، حتی با وجود فاصله و یا به صورت جمع به صورت های مختلف شناسایی میکند.

به عنوان مثال کلمات “وبسایت”، “وب سایت”، “سایت” و… هر کدوم یه کلمه ی جداگانه تو گوگل به حساب  می ِآید. و این برای شما خیلی ضرورت دارد که فرق بین کلمات را زمان استفاده برای برچسب ها بدونید و از این مهارت بتونید برای افزایش ترافیک و بازدید بهینه ی سایت خودتون استفاده کنید.

 

کلام آخر:

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها و استفاده از برچسب ها آخر هر محتوا و مقاله ی شما تو سایت، کاری ضروری است و مفیداست. به شرطی که قوانین استفاده از آن و روش های درست کار با آن را بدانید و بتوانید با کمک اون به بهبود وضعیت سایت خودتون کمک کنید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید