ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پخش آنلاین موزیک بدون افزونه

عرض سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز و کاربران گرامی وردپرس.

 

در این مقاله آموزشی قصد داریم 2 روش را معرفی کنیم تا با کمک آن ها می توانید پخش آنلاین موزیک را در وبسایت های خود بکار ببرید. همانطور که همه شما دیدید در اکثر سایت های دانلود موزیک وقتی ترانه ای را انتخاب می کنید ، ترانه قبل از دانلود به صورت آنلاین به آن گوش دهید. و این به بازدیدکننده کمک میکند که قبل از دانلود متوجه بشود که آیا ترانه را دوست دارد یا خیر و سپس اقدام به دانلود آن کند. علاوه بر سایت های دانلود موزیک در سایت هایی که پادکست در حوزه ی خودشان منتشر می کنند همقابلیت پخش آنلاین پادکست وجود دارد. که قعطا کاربر پسندتر است. با ما همراه باشید.

 

پخش آنلاین mp3 در وردپرس بدون افزونه

برای انجام دادن این امر ما می توانیم از دو روش استفاده کنیم و در هر دو روش بدون افزونه این کار را انجام می دهیم.

 

 

روش اول پخش آنلاین موزیک در وردپرس

در قدم اول در بخش رسانه ها روی گزینه افزودن کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود:

 

Play music online

 

اکنون و در این صفحه روی گزینش پرونده ها کلیک کنید و فایل موسیقی مورد نظر خود را انتخاب و آپلود کنید. بعد از آپلود شدن فایل، به قسمت نوشته روی افزودن نوشته کلیک کنید و در صفحه باز شده فایلی که قبلا آپلود کرده اید را از قسمت “افزودن پرونده چندرسانه ای” انتخاب کنید.

 

Play music online

 

اکنون و همانطور که در تصویر زیر می بینید بعد از انتخاب فایل مورد نظر امکانی ظاهر می شود که می توانید با استفاده از آن به کاربر اجازه دهید که به صورت آنلاین موزیک را گوش دهد. در ضمن به جای نوشته “این یک نوشته تست می باشد” یک نوشته درخور همان فایل بنویسید.

 

Play music online

 

اکنون می توانید نوشته ی خود را انتشار دهید.

 

روش دوم پخش آنلاین صوت در وردپرس

در روش دوم باید از کد استفاده کنیم.

[ audio ] URL MP3 [ /audio ]

[ audio mp3="URL MP3"][ /audio ]

هر دو خط کد بالا یک کاربرد دارند و شما به دلخواه از یکی از آنها استفاده کنید، با این تفاوت که کد دوم تفاوتش با کد اول در این است که ظاهر پخش آنلاین موزیک فرق می کند.

 

نکته

: به جای URL MP3 باید آدرس فایل صوتی خود را قرار دهید.

 

روش سوم:

زمانی که در قسمت نوشته ها بر روی دکمه ی افزودن پرونده چند رسانه ای کلیک کردید در سمت چپ گزینه ای به نام ساخت فهرست پخش صوتی وجود دارد روی آن کلیک کنید سپس موسیقی خود را انتخاب کنید و بر روی ایجاد فهرست پخش تازه کلیک کنید.

 

Play music online

 

 

موفق و سرافزار باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید