ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

نمودار تغییرات قیمت محصولات فروشگاه ووکامرس

سلام و خدا قوت به دوستان عزیز و همراهان دوست داشتنی مِستر آموز.

 

کاربرانی که از سایت های فروشگاهی استفاده می کنند قعطا با ووکامرس آشنایی دارند. پس در این مقاله آموزشی هدف از صحبت کردن درباره ووکامرس نداریم، و میخواهیم چگونگی ساخت نمودار تغییرات قیمت محصولات برای ووکامرس را به شما آموزش دهیم. شاید در مورد برخی محصولات کاربران بخواهند بدانند که در زمان های مختلف چه قیمت هایی را داشته است. به عنوان مثال طلا ، دلار و هر چیز دیگری، و با توجه به این قیمت ها برای خودشان برنامه ریزی کنند و در زمان مناسب خرید کنند. پس این کار یک مزیت بزرگ برای سایت شما به حساب می آید. در این مقاله آموزشی چگونگی انجام این کار را میخواهیم به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

chart-price-woocommerce

نمودار تغییرات قیمت محصولات برای ووکامرس

در کل استفاده از نمودار تغییرات در مسائل مالی خیلی مهم و کاربردی در زمینه فروش محصولات به شمار می رود. با استفاده از یک نمودار شما قادر خواهید بود که اطلاعات بسیاری در محدوده ای بسیار کوچک و در زمانی بسیار کم به مخاطبان خود نشان دهید.

در صورتی که شما یک سایت فروشگاهی داشته باشید، بی شک مسائل مالی و نمودارها به شما مربوط می شود. علاوه بر آن شما می توانید با یک نمودار زیبا و مناسب هم رضایت کاربران سایت خود را بیشتر کنید و هم جلوی خوب و حرفه ای به سایت خود بدهید.

 

 

افزونه Plot prices

برای دانلود این افزونه از انتهای همین صفحه اقدام کنید.

 

chart-price 1

 

سپس آن را نصب و فعال سازی کنید.

اکنون به سراغ فایل های قالب خود بروید و فایل single-product-page.php را برای ویرایش باز کنید و کد زیر را به آن اضاف کنید.

<?php
    code do_shortcode('[chartprice]'); 
?>

 

در صورتی که به فایل های قالب خود دسترسی نداشته باشید یا فایل مذکور را نتوانستید پیدا کنید می توانید از شورت کد زیر در جای که می خواهید از نمودار بگذارید، استفاده کنید.

[chartprice]

 

chart-price 2

 

با استفاده از شورت کد بالا در نوشته ها و یا سایدبارهای خود، لیست تغییراتی که در سایت خود ثبت مینمایید در این نمودار نمایش داده میشوند، و کاربران می توانند مشاهده نمایند که در چه تاریخی محصولات شما چه تغییراتی داشته اند.

 

برای دانلود افزونه Plot prices کلیک کنید.

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید