ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

فعالسازی کش مرورگر با Leverage Browser Caching

سلام و خداقوت به شما دوستان عزیز و همراهان گرامی مِستر آموز.

 

leverage-browser-cash

امروزه یکی از مهم ترین مسائل در سایت ها افزایش سرعت سایت ها است. برای اندازه گیری سرعت سایت ابزارهای زیادی مانند Pingdom, GTmetrix, PageSpeed, Google PageSpeed Insights ، YSlow و .. وجود دارند. و وقتی خطای Leverage Browser Caching به خاطر سرعت پایین سرعت کم سایت رخ می دهد. می توان با نصب یک افزونه ای به نام Leverage Browser Caching در وردپرس این مشکل را حل کرد. با ما همراه باشید.

 

افزونه فعالسازی کش مرورگر در وردپرس Leverage Browser Caching چیست؟

جمله Leverage Browser Caching به معنی ذخیره فایل های استاتیک از یک وب سایت در مرورگر بازدید کننده است. این کار به این خاطر انجام می شود که وقتی یک کاربر به سایت یا صفحاتی سر بزند که قبلا آن ها را باز کرده است، چون فایل ها در مرورگر کاربر ذخیره شده است صفحات سریع تر از قبل باز خواهد شد.

 

leverage-browser-cash

 

 Leverage Browser Caching چطور کار می کند؟

به عنوان مثال شما به عنوان بازدید کننده صفحه ای را از سایت باز می کنید، مرورگر شما تمام محتویات صفحه و فایل های استاتیک مثل CSS و JS را دانلود می کند. اما اگر شما یک صفحه دیگر را باز کنید. مرورگر فایل ها و محتویات صفحه فعلی را جایگذین محتویان صفحه قبلی می کند. اما اگر Leverage Browser Caching را فعال کرده باشید، تمام فایل های استاتیک در مرورگر کاربر ذخیره می شود و اگر کاربر دوباره به آن سایت مراجعه کند نیازی به بارگذاری مجدد آن فایل ها نیست و صفحات سریع تر از قبل برای او باز خواهد شد.

 

مزایای استفاده از این افزونه؟

اصلی ترین مزیت این است که سرعت سایت را بیشتر می کند.

مزیت دیگر این است که چون فایل های استاتیک از قبل در مرورگر کاربر ذخیره شده است دیگر نیازی به دانلود دوباره داده ها نمی باشد و این امر باعث صرفه جویی از اینترنت می شود. و نکته قابل توجه این است که بارگذاری در سرور و در خواست های HTTP هم کم می شود.

 

نکته:

این افزونه بر روی وب سرور آپاچی کار می کند.

 

روش کار با افزونه Leverage Browser Caching

این افزونه را از انتهای همین صفحه دانلود کنید. سپس نصب و فعال سازی کنید. همین که این افزونه را فعال سازی کردید کار شما تمام است. چون این افزونه هیچ گزینه ای ندارد، و وقتی که فعال شد به صورت خودکار به فایل htaccess اضافه می شود و همین فرآیند سرعت باز شدن صفحات شما را بیشتر می کند.

 

leverage-browser-cash

 

 

برای دانلود افزونه Leverage Browser Caching کلیک کنید.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید