ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

ساخت انواع دکمه در وردپرس با MaxButtons

سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان گرامی مِستر آموز.

 

دکمه ها در طراحی سایت خیلی کاربرد دارند و می توانند زیبایی خاصی را به سایت ما بدهند. می توان آن ها را بجای لینک دانلود ، رفتن به صفحه دیگر و … استفاده کرد. اما برای اینکه شما یک دکمه زیبا بسازید، باید با کد نویسی بسازید، که کار وقت گیر و نیاز به تسلط به زبان های HTML و CSS می باشد. برای همین منظور در این مقاله آموزشی مِستر آموز قصد معرفی افزونه ای را داریم که شما بدون کد نویسی بتوانید دکمه های زیبا و خاصی به همراه فونت آیکون های Font Awesome بسازید. با ما همراه باشید.

 

دکمه در وردپرس با MaxButtons

این افزونه با عنوان WordPress Button Plugin MaxButtons و با 100.000 نصب موفق در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است، که علاوه بر ساخت دکمه، می‌توانید دکمه‌های اشتراک مطالب در شبکه‌های اجتماعی را نیز ایجاد کنید.

 

برای دانلود افزونه MaxButtons اینجا یا روی عکس زیر را کلیک کنید.

 

MaxButtons

 

 

بعد از دانلود افزونه، آن را نصب و فعالسازی کنید. ( در صورتیکه نصب افزونه در وردپرس را بلد نیستید، مطلب آموزش نصب افزونه در وردپرس را مطالعه کنید. )

 

بعد از فعالسازی افزونه MaxButtons در وردپرس، یک آیتم جدید با نام MaxButtons در منوی پیشخوان ایجاد خواهد شد. روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه افزونه شوید.

 

MaxButtons

 

سپس بر روی Add New کلیک کنید تا صفحه زیر برای ساخت دکمه برایتان باز شود.

 

add new

 

Button Name:

نامی را برای دکمه خود وارد کنید. که به عنوان مثال ما Download را وارد کرده ایم.

 

URL:

آدرس برای دکمه که پس از کلیک کردن کاربر روی آن، به آن صفحه هدایت شود. اگر می خواهید که آدرس دکمه در صفحه جدید باز شود، گزینه Open in new window را فعال کنید. و در صورتی که میخواهید لینک مورد نظر فالو باشد تیک گزینه “Use rel=”nofallow بردارید.

 

Text:

عنوان وارد کنید تا روی دکمه نمایش داده شود.

 

Font:

از این بخش فونت دلخواه خود را به همراه سایز، چیدمان و حالت متن دکمه در وردپرس را انتخاب کنید.

 

padding:

فاصله های متن درون دکمه را از هر طرف می توانید از این بخش تنظیم کنید.

 

Text color:

برای نوشته رنگی را انتخاب کنید.

 

Button width:

اندازه دکمه (عرض و طول ) را برحسب پیکسل وارد کنید.

 

و در بخش های Border ، Background ، Text Shadow و Container می توانید سایه برای دکمه ، رنگ یا عکس برای پس زمینه ، ایجاد حاشیه ، و … را شخصی سازی کنید و در نهایت ذخیره کنید.

 

نکته:

دقت داشته باشید که تنظیمات این صفحه به عنوان تنظیمات پیش فرض ذخیره می شوند. و شما در هنگام ساخت دکمه از ویرایشگر می توانید اطلاعات دلخواه و یا دیگری را وارد کنید.

 

 

 

چند مورد از قابلیت‌های این افزونه امکان خروجی گرفتن از استایل دکمه، امکان استفاده از استایل سفارشی و استفاده از حالت رسپانسیو است که مشابه تصویر زیر می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

MaxButtons

 

اکنون به ویرایشگر مطلب بروید. خواهید دید که دکمه ای با نام Add Button اضافه شده است. برای استفاده از دکمه هایی که طراحی کرده اید رو آن کلیک کنید.

 

 

MaxButtons

 

دکمه اشتراک گذاری مطالب

در صورتی که میخواهید یک دکمه اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، در زیر منوی Social share گزینه Add new را کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

MaxButtons

 

 

در مثال بالا در تصویر مشاهده می کنید که از هر دکمه در وردپرس چند مورد انتخاب شده است تا همه آنها را مشاهده کنید.

 

سپس به تب Settings بروید و یک نام برای آن انتخاب کرده و تعیین کنید که در چه نوع پست‌تایپی نمایش داده شود.

 

MaxButtons

 

تنظیمات در این صفحه آسان و واضح است. فقط بگویم که در بخش placement می‌توانید مکان مورد نظر برای نمایش دکمه اشتراک گذاری را تعیین کنید. و نتیجه کار را در تصویر زیر ببنید.

 

MaxButtons

 

 

 

اگر نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا سوالی دارید، در بخش نظر سنجی به ما اعلام کنید. موفق پیروز باشید.

 

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید