ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سئو کلاه سفید بهتر است یا سئو کلاه سیاه!

سئو یکی از رایج ترین و در حال حاضر بیشترین تاثیر را در بازدید سایت و همچنین میزان فروش شما دارد . لازم به ذکر است سئو سایت نیز مانند سایر موارد انواع مختلفی دارد که امروز قصد داریم به آن ها بپردازیم ،

سئو و انواع آن :

انجام SEO در دو نوع کلاه سفید و کلاه سیاه میباشد ، حالا ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند که کدام یک بهتر است و کدام را انتخاب کنیم .

seo کلاه سفید چیست ؟

search engine optimization کلاه سفید به فعالیت ها و انجام برخی تعغییرات در سایت برای بهینه شدن سایت مطابق با الگوریتم های گوگل است یعنی دیگر نگران این نباشید که از جانب گوگل مورد حمله و یا اسپم شناخته شوید .

 

 

seo کلاه سیاه چیست ؟

Seo کلاه سیاه به راه ها و به اصطلاح میانبر هایی گفته میشود که شما در آن الگوریتم ها و قوانین گوگل را باید زیر پا بگذارید و دور بزنید . در این فرایند احتمال پنالتی شدن و اسپم شدن سایت شما بسیار بالاست  .

 

 

سئوکدام یک انواع SEO بهتر است ؟

با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله در میابیم که کدام یک از فرایند بهینه سازی سایت نتیجه بهتری به ما ارائه میدهد . همانطور که مستحضرید زمان نتیجه گیری در انجام بهینه سازی قانونی سایت بین ۶ ماه الی ۱ سال است اما در نوع کلاه سیاه شما به راحتی و در کمتر از ۲ ماه میتوانید به رتبه مورد نظر خود دستیابید ولی باید دقت داشته باشید که امکان اسپم شدن سایت شما بسیار بالاست .

نتیجه گیری :

با توجه به نکات این مقاله میتوان دریافت که نوع کلاه سفید بهترین گزینه برای سایتتان میباشد زیرا دیگر نگرانی های پنالتی شدن و گوگل را نخواهید داشت .

امید وارم این مقاله نیز مورد رضایت شما واقع شده باشد . ارادتمند

 

نظر خودتان را ارسال کنید