ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

رمز گذاری صفحات در وردپرس با افزونه Password Protected

سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان مِستر آموز.

 

گاهی وقتا ما لازم داریم برای لینک های سایتمان رمز بگذاریم همان طور که در مطلب قبلی یعنی رمزگذاری بر روی لینک های دانلود در وردپرس با WordPress Download Manager  گفته شد، ما می توانیم برای یک دسته خاص برای دانلود محصولاتمان رمز بگذاریم و برای عده ای دانلود را آزاد بگذاریم. اما ما در این مقاله آموزشی قصد داریم روشی را به شما آموزش دهیم که بدون در نظر گرفتن اینکه بیننده عضو سایت ما هست یا خیر از آن برای باز کردن لینک یا صفحه ای، رمز درخواست کند، و بدون داشتن رمز هیچکس نتواند فایلی که شما آن را قفل کرده اید را باز کند. با ما همراه باشید.

 

رمزگذاری محتوا بدون نیاز به عضویت در وردپرس

به فرض مثال شما جدیدا یک سایت راه‌اندازی کرده‌اید، و هنوز امکانات و قالب دلخواه خود را برای طرح نهایی سایت به اتمام نرسانده‌اید، و یا در حال تغییر قالب خود هستید، که معمولا برای چنین حالتی از صفحه coming soon  استفاده می کنید. اما موردی که در این روش وجود دارد این است که در صورتی که بخواهید ظاهر جدید را به اشخاصی نشان دهید تا نظرات خود را در رابطه با ظاهر جدید، ارائه دهند. لازم است تا حتما در سایت عضو بوده و دارای نقش کاربری مدیر کل باشند تا بتوانند سایت را مشاهده کنند. با با افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم دیگر نیازی به چنین کاری ندارید و کافیست تا رمز انتخابی را در اختیار هرشخصی که مایلید از او نظرسنجی کنید، قرار دهید. تا سایت را مشاهده کنند و نظرات خود را برای طرح نهایی پیشنهاد دهند. در واقع می توانید به راحتی عملیات رمزگذاری محتوا در وردپرس را انجام دهید.

 

افزونه Password Protected وردپرس

این افزونه قابلیت های دیگری نیز دارد که یکی دیگر از قابلیت‌های این افزونه این است که تنها به آی‌ پی خاصی امکان نمایش سایت را فراهم می‌کند که در این صورت می‌توانید هر آی‌ پی را در هر خط در بخش Allow IP Addresses وارد کنید. که در چنین حالتی سایت تنها برای آی‌ پی تعیین شده نمایش داده می شود.

 

برای دانلود افزونه  Password Protected اینجا را کلیک کنید.

 

Password Protected webamooz

 

آموزش کار با افزونه Password Protected وردپرس

افزونه را پس از دانلود، نصب و فعالسازی کنید. سپس یک زیرمنو جدید در منوی تنظیمات منو پیشخوان وردپرس شما با نام رمزدار ظاهر می شود.

 

Password-Protected-webamooz

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید. یک آیتم جدید به نام رمز دار ایجاد شده است. روی آن کلیک کنید تا وارد تنظیمات افزونه طبق تصویر زیر شوید:

 

Password-Protected-webamooz

 

این افزونه به زبان فارسی است و کار کردن با آن اصلا کار دشواری نمی باشد.

در تصویر بالا می بینید که ابتدا یک تیک گزینه وضعیت حفاظت رمز عبور وجود دارد، آن را فعال کنید تا کارکرد افزونه برای رمزگذاری محتوا در وردپرس شروع شود. سپس از بخش Protected Permissions تعیین کنید که این رمزگذاری به چه شکلی اعمال شود:

 

 اجازه ورود به مدیران سایت جهت مشاهده بدون نیاز به وارد کردن رمز.

 اجازه ورود به کلیه کاربران وارد شده در سایت.

 اجازه به فید سایت که در صورت غیرفعال بودن تیک هر یک از گزینه‌های موجود لازم است تا برای مشاهده سایت رمز تعیین شده وارد شود.

 

سپس رمز خود را وارد کنید و ذخیره تغییرات را بزنید.

 

اکنون برای مشاهده نتیجه سایت خود را باز کنید. باید طبق تصویر زیر برای ورود به سایت یک رمز از شما درخواست کند.

 

Password-Protected-webamooz---5

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید