ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

رفع مشکل وجود پوشه هدف در وردپرس

با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربران وردپرسی و همراهان مِستر آموز.

 

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس مثل هر CMS دیگری مشکلاتی را دارد. اما مزیتی که این سیستم به سایر سیستم‌ها دارد وجود پشتیبانی گسترده و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات است. یکی از مشکلات این است که وجود فایلی که قصد آپلود آن را دارید است. این مورد وقتی که می خواهیم فایلی مانند افزونه یا قالب وردپرس را آپلود کنیم نمایان می‌شود. که به شما اخطار “پوشه هدف از قبل موجود است” را می‌دهد.

 

repair-error 1

 

این خطا هنگامی رخ می دهد که  میخواهیم  قالب یا افزونه وردپرس در هاست را آپلود کنیم، و مانع آپلود فایل موردنظر شما می‌شود. اولین دلیلی که احتمال دارد سبب این مشکل شود، وجود فایل zip یا فایل افزونه با نام یکسان با نام فایل موردنظر شما باشد که این خطا به شما نمایش داده می‌شود. برای اطمینان حاصل کردن از عدم وجود چنین فایلی وارد پوشه قالب یا افزونه در هاست شوید و بررسی کنید تا چنین فایلی در آن محل وجود نداشته باشد. در صورت وجود آن می‌توانید، نام آن را تغییر داده یا از پوشه مقصد حذف کنید.

 

این مشکل به دو عامل اصلی بستگی دارد:

1. نصب ناقص افزونه یا قالب که در اینصورت فایل مربوط به آن در پوشه مربوطه ایجاد می‌شود.

2. حذف ناقص پوشه‌ی مربوط به افزونه یا قالب در صورت عدم نیاز به آن در صورت وجود

 

دو مشکل بالا، وردپرس از نصب کامل افزونه یا قالب در وردپرس جلوگیری می‌کند و شما را با خطای“پوشه هدف از قبل موجود است” مواجه می‌کند. برای دسترسی به فایل‌های بالا کافی است به صورت مستقیم وارد هاست خود شوید و سپس به آدرس wp-content/plugins بروید و یا میتوانید از یکی از نرم‌افزارهای FTP استفاده کنید.

 

repair-error 2

 

اینجا اگر فایلی با نام یکسان با افزونه شما هست آن حذف کنید. و برای دسترسی به پوشه‌ی مربوط به قالب‌های وردپرس نیز باید به آدرس wp-content/themes بروید و فایل مربوط به قالب خود را بررسی کنید. حالا که موارد بالا را بررسی کرده اید مجددا به  پیشخوان وردپرس رفته و برای نصب قالب یا افزونه خود اقدام کنید. با استفاده از راه‌حل بالا باید بتوانید بدون هیچ مشکل و خطایی قالب یا افزونه وردپرسی خود را نصب کنید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید