ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

دانلود افزونه master-popups رایگان نسخه 1.3

سلام به همه دوستان عزیز و همچنین همراهان گرامی مِستر آموز.

دانلود افزونه master-popups رایگان نسخه 1.3

توسط افزونه master-popups وردپرس می توانیم تا پاپ آپ های حرفه ای و جذابی را بریا وبسایت خود درست کنیم. این افزونه، کنترل پنل قدرتمندی دارد، تا به شما این امکان را می‌دهد تا پاپ آپ های کاملا اختصاصی برای وبسایت خود طراحی کنید.

در این افزونه به راحتی می توانید تنها با یک ویراشگر ، بدون داشتن دانش برنامه نویسی پاپ آپ های جذاب و حرفه ای ایجاد کنید. چون که سیستم قدرتمندی را دارد.

افزونه master-popups دارای عنصرهای مختلفی مانند: دکمه ها، دکمه بستن، عکس، اشکال هندسی، کدهای کوتاه، متن و HTML می‌باشد که با کشیدن و رها کردن می‌توانید در طراحی پاپ آپ خود از آن ها استفاده کنید.

با استفاده از افزونه Master Popups می توانید تا پاپ آپ های با موضوعات مختلف مانند نمایش کد تخفیف و یا خبرنامه ایجاد کرده و به کاربران خود این امکان را بدهید تا از رویداد ها و یا جشنواره های تخفیف فروشگاه شما آگاه شوند. همچنین با استفاده از خبرنامه در پاپ اپ های خود قادر هستید تا افرادی که وارد وبسایت شما می‌شوند را در خبرنامه خود عضو کرده و آن ها را به کاربران دائمی خود تبدیل کنید.

در ادامه افزونه مستر پاپ آپ از سیستم های ایمیل مارکتینگ متعددی مانند MailChimp ،GetResponse ،MailerLite ، Autopilot پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در جهت استفاده از خبرنامه در پاپ آپ های خود ، از این سیستم ها استفاده کنید.

چند خاصیت این افزونه در تصویر زیر قابل مشاهده است.

 

برای دانلود این افزونه از انتهای همین صفحه و در باکس دانلود می توانید اقدام کنید.

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید