ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

حذف نام نویسنده از پستهای وردپرس

سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز و کاربران گرامی مِستر آموز.

 

در وردپرس به صورت پیش فرض هنگام انتشار نوشته در سایت ، نام نویسنده همراه با آن در پست نمایش داده میشود. اما برخی از صاحبان سایت ها دوست دارند که نام نویسنده نمایش داده نشود. اما چگونه می توان نام نویسنده را از نوشته ها حذف کرد. با ما همراه باشید.

 

حذف نام نویسنده از پست ها در وردپرس

در وردپرس برای انجام دادن این کار به دو روش وجود دارد:

روش اول: با استفاده از افزونه Show Hide Author

 

remove-Author-name-from-post

 

این افزونه را می توانید از انتهای همین صفحه به صورت رایگان دانلود کنید.

پس از دانلود اقدام به نصب و فعالسازی کنید. پس از فعال سازی این افزونه گزینه Show/Hide Author در منوهای پیشخوان وردپرس ظاهر می شود.

 

remove-Author-name-from-post1

 

افزونه Show Hide Author

بصورت خودکار نام نویسنده را از تمام پست ها مخفی می کند.

البته در صورتی که شما بخواهید نام نویسنده را برای برخی از پست ها خاص نمایش دهید، وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید و تیک بخش مورد نظر را بزنید. همچنین در زیر نوع پستها، می توانید URL های سفارشی را که می خواهید نام نویسنده را مخفی کنید، بنویسید.

 

در بعضی از قالب ها احتمال دارد که نام نویسنده حذف شود ولی کماکان عبارت قبل از نام نویسنده را نیز نمایش دهد، به فرض مثال: “نویسنده: فواد مشتت پور”
به این صورت ” نویسنده: ” حذف نشود و در سایت نمایش داده می شود. برای مخفی کردن این عبارت باید در سایت، کنار پست روی عبارت “نویسنده: ” کلیک راست و روی inspect کلیک کنید.

 

remove-Author-name-from-post

 

اکنون نام کلاس “نویسنده: ” را پیدا کنید. و در بخش تنظیمات پیشرفته، the parrent classes همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است کپی و بعد جایگذاری کنید. و در نهایت Save Changes را کلیک کنید.

 

remove-Author-name-from-post 2

 

لازم به ذکر است که این روش آسان است اما احتمال دارد با بعضی از قالب ها سازگار نباشد.

 

روش 2: حذف نام نویسنده از پست های وردپرس به صورت دستی

 

برای انجام دادن این روش نیاز است که در فایل های قالب وردپرس خود تغییراتی انجام دهید. پس بهتر است که در همین ابتدای کار یک نسخه پشتیبان از هاست خود تهیه کنید.

 

در قالب ها برای نمایش دادن نام نویسنده از کد های مختلفی استفاده می شود. پس ابتدا باید کد را پیدا کنیم و آن را حذف کنیم. معمولا کدها مربوط به نام نویسنده را میتوان در فایل های single.php ،content.php ،archive.php، و index.php یافت. اما در بعضی قالب ها در این فایل ها هم نمیشود کد نمایش نام نویسنده پیدا کرد. در این قالب ها باید برچسب قالب را در فایل های functions.php file و template-tags.php بیابید.

به عنوان مثال قالب پیش فرض Twenty Seventeen وردپرس از تابع twentyseventeen_posted_on جهت نمایش نام نویسنده و تاریخ / زمان پست استفاده میکند. تابع در فایل template-tags.php مانند زیر تعریف شده است.

<?php
function twentyseventeen_posted_on() {
// Get the author name; wrap it in a link.
$byline = sprintf(
_x( 'by %s', 'post author', 'twentyseventeen' ),
'<span class="author vcard"><a class="url fn n" href="' . esc_url( get_author_posts_url( get_the_author_meta( 'ID' ) ) ) . '">' . get_the_author() . '</a></span>'
);
// Finally, let's write all of this to the page.
echo '<span class="posted-on">' . twentyseventeen_time_link() . '</span><span class="byline"> ' . $byline . '</span>'; // WPCS: XSS OK.
}
?>

حالا کاری که باید انجام بدهید این است که کد نمایش نام نویسنده را حذف کنید و در نهایت فایل را ذخیره کنید.

 

<?php
function twentyseventeen_posted_on() {
// Finally, let's write all of this to the page.
echo '<span class="posted-on">' . twentyseventeen_time_link() . '</span><span class="byline"> ' . $byline . '</span>'; // WPCS: XSS OK.
}
?>

 

موفق و پیروز باشید.

 

برای دانلود افزونه Show Hide Author کلیک کنید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید