ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس با Unique Title Checker

سلام خدمت دوستان عزیز و همراهان همیشگی مِستر آموز.

 

زمانیکه در یک سایت تعداد مطالب زیاد می شود، امکان گذاشتن یک مطلب تکراری بیشتر می شود. به دلیل اینکه نویسنده از یاد می برد که این مطلب را در گذشته منتشر کرده است. احتمال رخ دادن همچین اتفاقی، زمانی که تعداد نویسندگان بیشتر از یک نفر باشد، خیلی بیشتر و بیشتر می شود.

عنوان پست ها و آدرس URL ها نقش مهمی در جستجوگر ها دارند. ولی داشتن یک عنوان یا URL تکراری ، تاثیر منفی در عملکرد موتورهای جستجو بگذارد. بنابراین باید به دقت داشته باشید که مطلب تکراری در سایت خود نداشته باشید. در این مقاله آموزشی چگونگی مدیریت این کار را به شما با یک افزونه آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

 

توانایی قرار دادن ارسال عنوان تکراری در وردپرس

وردپرس به صورت اتوماتیک در پیوند یکتا نوشته از عنوان نوشته استفاده می کند. ولی در پست هایی با عنوان تکراری، وردپرس آن ها را تشخیص می دهد و در پایان آدرس آن ها یک شماره اضافه می کند.

 

Unique Title Checker-webamooz-1

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، هر دو عنوان پست از کلمات کیدی مشابه استفاده می کنند، موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری برای پست با استفاده از کلمات کلید یعنوان  اشتباه را استفاده می کنند.

 

 

جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس

شما به راحتی می توانید با تغییر دادن عنوان و حذف کردن عدد از آدرس URL جلوی این کار را بگیریم. اما اگر تعداد نویسنده در سایت شما بیشتر است، کار سختی می شود. ما این مشکل را با یک افزونه قصد داریم حل کنیم.

 

 

افزونه Unique Title Checker

این افزونه بیش 600 نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.

 

برای دانلود افزونه Unique Title Checker کلیک کنید.

 

 

بعد از دانلود، افزونه وردپرس را نصب و فعال سازی کنید. این افزونه تنظیمات خاصی ندارد و به صورت خودکار عملیات مربوطه را انجام می دهد.به سادگی یک پست جدید اضافه کنید و یک عنوان منحصر به فرد برای پست خود وارد کنید. این افزونه پست منحصر به فرد را بررسی می کند واطلاعات را به شما  می دهد.

 

Unique Title Checker-webamooz-2

 

اکنون برای تست این افزونه یک پست جدید با همان نام عنوان قبلی بسازید. در تصویر زیر می بینید که افزونه به شما اطلاع میدهد که قبلا یک بار از این عنوان استفاده کرده اید.

 

Unique Title Checker-webamooz-3

 

 

نکته:

افزونه Unique Title Checker وردپرس شما را از ویرایش پست، ذخیره آن و یا حتی از انتشار آن منصرف نمی کند. ولی به شما و دیگر نویسندگان در سایت هشدار می دهدکه باید از عنوان دیگری استفاده کنید.

 

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید