ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

تصاویر صوتی در وردپرس با افزونه Audio Story Images

با عرض سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز و همراهان مِستر آموز.

 

خوشبختانه در وردپرس افزونه های زیاد و متنوعی برای انجام دادن هر کاری وجود دارد. با کمک یکی از این افزونه های وردپرس میخواهیم روی هر یک از تصاویر خود، یک صوت دلخواه قرار دهید و یا به برای تصاویر موجود در سایت وردپرسی خود، یک استوری صوتی ایجاد کنید. با ما در این مقاله آموزشی در مِستر آموز همراه باشید.

 

افزونه Audio Story Images وردپرس

با این افزونه می توانیم چندین تصویر در نوشته قرار دهیم و با قطعه قطعه کردن فایل‌های صوتی و افزودن آن به هریک از تصاویر یک نوشته به صورت داستانی در سایت خود ایجاد نمایید. در واقع نمایش صوتی تصاویر در سایت خود ایجاد کنید.

 

برای دانلود افزونه Audio Story Images کلیک کنید.

 

audio-on-image

 

پس از دانلود، آن را نصب و فعال سازی کنید.

لازم به ذکر است که این افزونه فقط از فرمت .mp3 برای فایل های صوتی پشتیبانی می کند.

پس از فعال سازی، به آیتم رسانه در منو پیشخوان وردپرس خود بروید. طبق تصویر زیر حالت نمایشی بخش رسانه‌ها را بر روی لیستی تعیین کنید.

 

wp-image-story

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید یک ستون جدید با نام Audio Story در بخش رسانه‌ها اضافه شده است. بر روی Attach کلیک کنید و مشابه تصویر زیر برای نمایش صوتی تصاویر، عکس مورد نظر را برای فایل صوتی تعیین کرده و بر روی دکمه Select کلیک کنید.

 

link-this-audio

 

اکنون تصویری مه میخواهید را انتخاب نمایید. بعد آنکه فایل مورد نظر را اضافه کرده اید، وضعیت آن در ستون Audio Story تغییر می کند و دکمه دیگری در آن با نام Detach به همراه فایل انتخاب شده نمایش داده می‌شود.

 

detach-audio-

 

اکنون برای استفاده از این فایل می توانید روی نوشته ها و افزودن نوشته کلیک کنید و سپس در جایی که می خواهید از بخش افزودن پرونده چند رسانه ای آن را انتخاب کنید.

 

 

using-audio-story

 

 

با نشر دادن این نوشته می بینید که آیکون صدا روی عکس اضافه شده است. اکنون کاربر می تواند با کلیک روی آیکون صدا فایل صوتی را گوش دهد.

 

image-story

 

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید