ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بروز رسانی کلیدهای امنیتی وردپرس

secre-key-wp

بروز رسانی کلیدهای امنیتی وردپرس

در این بخش از آموزش افزایش امنیت وردپرس به بررسی کلیدهای امنیتی وردپرس می پردازیم. در این آموزش آشنایی کامل با کلیدهای امنیتی و بروزرسانی آن خواهید داشت.

 

کلید امنیتی وردپرس چیست؟

کلید امنیتی وردپرس یا در واقع کلید های احراز هویت می باشد که برای افزایش امنیت وردپرس شما کمک میکند. کلید های امنیتی وردپرس رمزنگاری قوی برای سیشن ها و کوکی ها را برعهده دارد. کلیدهای امنیتی وردپرس از متغیرهایی می باشد که برای رمز گذاری اطلاعات ذخیره شده در کوکی های کابران می باشد.

کلیدهای امنیتی شامل 4 بخش SECURE_AUTH_KEY , AUTH_KEY , NONCE_KEY , LOGGED_IN_KEY جهت رمز گذاری اطلاعات میباشد.

 

چرا از کلید امنیتی وردپرس استفاده میکنیم؟

رمز عبور های ساده قابل تشخیص میباشد. چرا که با این کلید امنیتی وردپرس می توانید رمزهای تصادفی و غیر قابل پیش بینی مانند 9223394cjbJbjbskNjjk که در واقع برای تشخیص این رمزها حدود یک سال طول میکشد تا ترکیب مناسب را بدست بیاورد. برای این کار از کلیدهای امنیتی وردپرس برای افزایش امنیت وردپرس استفاده میکنیم.

 

نمونه ای از کلیدهای امنیتی وردپرس:

secret-ky

 

چگونه از کلید امنیتی وردپرس استفاده کنیم؟

برای تغییر کلیدهای امنیتی در وردپرس باید به هاست خود دسترسی داشته باشید لازم به ذکر است وردپرس بصورت دیفالت و یا پیشفرض از کلید های امنیتی برخوردار نمی باشد.

برای دریافت کلید امنیتی وردپرس به صفحه secret key مراجعه کرده و کلید امنیتی وردپرس خود را دریافت کنید و با استفاده از دسترسی های لازم هاست و یا ftp بر روی فایل خود اعمال کنید.

برای اعمال کد دریافت شده به روت اصلی هاست خود یعنی جایی که فایل wp-config.php وجود دارد مراجعه کنید و فایل wp-config.php را برای ویرایش انتخاب کنید.

حال کد امنیتی کپی شده را در داخل صفحه خود قرار دهید، لازم به ذکر است این کد باید جایگزین کد فعلی داخل فایل wp-config.php کنید.

با توجه به راهنمایی و توضیحات بالا به راحتی می توانید کلید امنیتی وردپرس خود را ایجاد کنید و به افزایش امنیت وردپرس خود کمک کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید