ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بروز رسانی دستی وردپرس

با عرض سلام و درود خدمت شما همراهان مِستر آموز.

 

update

مهم ترین و حساس ترین بخش در وردپرس انجام اپدیت های مستمر می باشد, که در حال حاضر طبق فعالیت ها و رشد فضای وب بروز رسانی های زیادی در مدت کوتاه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بروز رسانی کردن صرفا اینکه شما ابزار با کیفیت تر و جدیدتری در اختیار قرار میگیرد نیست. بلکه شما در واقع به افزایش امنیت وردپرس خود کمک میکنید . چرا که این موضوع ثابت شده است و اگر محصولی اپدیت می شود مطمئن باشید که مشکلات آن برطرف و باگ های سیستم کاری آن گرفته شده و در نسخه جدید آماده بهره برداری می باشد. شما میتوانید مهم ترین دلایل آپدیت وردپرس که در یکی از پست های قبلی مِستر آموز نوشته شده را بخوانید.

بعضی وقتا برای وردپرس مشکلاتی بوجود می آید. یا سرور اجازه بروز رسانی خودکار را به شما نمی دهد. گزینه ای که در اولویت هست آپدیت کردن دستی وردپرس می باشد.

آپدیت دستی وردپرس

ابتدا و قبل از شروع به آپدیت کردن وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

جدیدترین نسخه وردپرس را از سایت وردپرس فارسی دانلود کنید.

بعد از دانلود وردپرس فایل وردپرس را از حالت فشرده خارج کنید. و فایل هایwp-config-sample.php و پوشه wp-content را حذف کنید.

طبق تصویر زیر :

delet-file

اکنون به هاست خود بروید، به بخش File Manager  رفته و فایل هایی که مربوط به وردپرس میباشد بجز موارد زیر همه را حذف کنید:

  • wp-content
  • wp-config.php
  • htaccess
  • txt

 

بروز رسانی دستی وردپرس

نکته : مواردی که مربوط به وردپرس میباشد را حذف نمائید که در بالا فایل هایی که نیاز به حذف نبود را لیست کردیم .

مثل تصویر زیر فایل های انتخاب شده را حذف نمائید :

delete-file-host

 

پس از پاک کردن موارد گفته شده در هاست خود کافیست بر روی گزینه Upload در همین بخش کلیک نمائید تا آخرین نسخه وردپرس که دانلود و ویرایش کردید را بارگذاری کنید .

upload

 

اکنون پس از کلیک بر روی Upload به صفحه بارگذاری هدایت میشوید . اکنون پوشه آخرین نسخه وردپرس که ویرایش کردید را بارگذاری کنید.

نکته : به پوشه وردپرسی که دانلود کردید بروید و همه فایل ها را انتخاب کرده و بعد همه فایل ها را با فرمت (zip) فشرده کنید و بعد بارگذرای کنید .

 

بعد از اینکه بارگذاری با موفقیت تمام شد دوباره به صفحه ای که wp-config.php میباشد مراجعه کنید و فایل zip که بارگذاری کردید را پیدا و انتخاب کنید و با گزینه Extract از حالت فشرده خارج نمائید .

extract

بعد از اینکه فایل zip را از حالت فشرده خارج کردید به صفحه ادمین سایت خود یعنی پیشخوان بروید که پیغام اپدیت دیتابیس را می بینید با انجام مراحل بروز رسانی در پیشخوان بروز رسانی دستی وردپرس شما با موفقیت انجام میشود .

حال شما توانستید بروز رسانی دستی وردپرس را به راحتی انجام دهید .

موفق و پیروز باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید