ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

افزودن امکان علاقه مندی در وردپرس

عرض سلام و احترام به شما همراهان گرامی مِستر آموز.

 

در حقیقت اصلی ترین دغدغه صاحبان سایت ها افزایش بازدیدکنندگان به سایت خودشان است. تعداد زیادی ابزار و کار های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. ما امروز در این مقاله آموزشی میخواهیم با یکی از آن ها آشنا بشیم. با ما همراه باشید.

 

افزونه Favorites

این افزونه با افزودن علاقه مندی در سایت وردپرسی شما به کاربران اجازه می دهد که مطالب مورد علاقه خود را به لیست علاقه مندی های خود بیافزایند.

افزونه Favorites توسط Kyle Phillips توسعه داده شده است.

برای دانلود افزونه Favorites بر روی دانلود کلیک کنید.

 

 

تنظیمات افزونه

 

پس از دانلود افزونه ، آن را نصب و فعال سازی کنید تا گزینه جدید در بخش تنظیمات به نام Favorites ظاهر شود. آن را کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات افزونه بشوید.

 

add to favorite posts

 

آموزش کار با افزونه Favorites

افزونه Favorites دارای سه تب می باشد. برای فعال کردن این افزونه باید به تب Display and Post Type بروید. اکنون قسمت های مختلف این تب را با هم بررسی می کنیم.

Enabled Favorites for

 

add to favorite posts 3

 

از این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به نوشته ها را انجام دهید. تعیین می کنید که دکمه افزودن به مورد علاقه یا به اصطلاح Like قبل از پست قرار بگیرد یا بعد از پست.

تعداد پست های مورد علاقه را در صفحه ویرایش پست نشان دهد. و همچنین تعداد پست های مورد علاقه ها را در بخش مدیریت نشان دهد.

 

Favorite Button Content & Appearance

 

add to favorite posts

 

تعیین کنید که می خواهید از دکمه پیش فرض افزونه استفاده کنید و یا خودتان یک دکمه سفارشی در کدها بگذارید. نوع و رنگ دکمه. در ضمن شما برای این افزونه 2تا دکمه نیاز دارید یک دکمه علاقه مندی و دکمه غیر علاقه مندی. و همچنین باید تعیین کنید که افزونه تعداد پست های موردعلاقه را شمارش کند یا خیر.

 

معرفی بخش Additional Display Settings

 

add to favorite posts

 

و در بخش آخر تنظیمات این افزونه باید متن پاک کردن علاقه مندی ها و متن غیرعلاقه مندی را بنویسید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید