ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

افزایش بازدیدکنندگان Super Socializer

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان گرامی مِستر آموز.

 

در حقیقت یکی از دغدغه های مهم صاحبان سایت ها همیشه افزایش بازدید می باشد. اکثر صاحبان وبسایت ها، مطالب را به‌ طور منظم منتشر می‌کنند و انتظار دارند که به‌ طور خودکار مخاطبان جدیدی را جذب خواهند کرد. اما مشکل این رویکرد این است که در اکوسیستم رقابتی امروز کار نمی‌کند. پس برای افزایش بازدیدکنندگان و جذب ترافیک باید مطالب خود را به روش‌های مختلفی منتشر کنید و به گونه‌های دیگری امکان افزایش بازدید کاربران در وردپرس را فراهم کنید.

 

افزایش بازدید کاربران در وردپرس
در وردپرس خوشبختانه، افزونه‌های زیادی برای این کار وجود دارند. ما در این مقاله قصد داریم که افزونه کاربردی به شما معرفی کنیم که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به آگهی و به‌سرعت بازدیدکنندگان جدید جذب کرده و ترافیک بیشتری را به سمت سایت وردپرسی خود هدایت کنید.

Super Socializer

این افزونه دارای قابلیت سفارشی‌ سازی و کاملاً انعطاف‌پذیر است و تاکنون با امتیاز ۴٫۸ از ۵ توانسته بیش از ۴۰۰۰۰ نصب فعال را به نام خود ثبت کند.

 

Super Socializer

 

همواره اشتراک‌گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی مانند گوگل پلاس، توییتر، فیس‌بوک و… تأثیر به بسیار خوبی در افزایش بازدید کاربران در وردپرس برای محتوای وب‌سایت شما خواهد داشت. و می توانید تا در جهت افزایش بازدید گامی برداشته و بازدیدکنندگان جدیدی را به سمت صفحات خود هدایت کنید. یکی از بهترین راهکارها این است که دکمه‌های اشتراک‌گذاری را در سایت وردپرسی خود تعبیه کنید.

 

برای دانلود این افزونه به صورت رایگان به انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

Super Socializer

افزونه Super Socializer به شما کمک می کند تا به‌ راحتی دکمه‌های موردنظر جهت اشتراک‌ گذاری مطالب خود را انتخاب و آن‌ها را در دو حالت افقی یا عمودی در سایت خود تعبیه کنید.

امکانات
• واکنش‌گرا
• قابلیت تنظیم برای موبایل و دسکتاپ
• تنظیم نوار اشتراک‌گذاری در دو حالت عمودی یا افقی

 

برای دانلود افزونه Super Socializer کلیک کنید.

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید