ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

استفاده از فونت آیکون در وردپرس

سلام و خداقوت به شما کاربران وردپرسی و همراهان گرامی مِستر آموز.

 

استفاده از فونت ایکن در متن به زیبایی سایت می افزاید و حتی به سرعت بازگذاری وبسایت شما کمک می کند. این قابلیت از font awesome استفاده میکند. فونت ایکون شامل تعداد زیادی از آیکون های زیبا و با قابلیت تغییر اندازه به دلخواه بدون افت کیفیت و انتخاب رنگبندی دلخواه می باشند. در این مقاله آموزشی قصد معرفی افزونه ای را داریم که با استفاده از آن قادر خواهید بود ایکون های زیبا و بدون استفاده از کدهای Html در نوشته های ایجاد کنید.

 

110912-font-awesome

 

افزونه Wp Visual Icon Fonts

این افزونه تا کنون توانسته ۲۰ هزار نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت برساند و کسب امتیاز ۴.۶ بین افزونه های برتر قرار گیرد .

با نصب این افزونه به راحتی می توانید از بخش ویرایشگر آیکون های مورد نظر را انتخاب کنید. این افزونه را به راحتی می توانید از انتهای همین صفحه به صورت رایگان دانلود کنید.

پس از دانلود، افزونه را نصب و فعال سازی کنید.

سپس بعد از فعال سازی به ویرایشگر بروید. همانطور که در تصویر زیر می بینید دکمه آیکن در کنار دکمه افزودن پرونده چند رسانه ای اضافه شده است.

 

font-awesome-768x455

 

لازم به ذکر است که فونت آیکون وردپرس قابل ویرایش و سفارشی سازی می باشد. با استفاده از کدهای CSS می توانید آیکون ها را ویرایش کنید و اندازه ، رنگ ، سایه و هر خصوصیت دیگری را می توانید برای آیکون ها در نظر بگیرید.

برای انتخاب آیکون مورد نظر بر روی دکمه آیکون کلیک کنید تا طبق تصویر زیر یک کادر برای شما باز شود. شما از این کادر آیکون مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنید.

 

font-icon-wordpress

 

 

برای دانلود افزونه Wp Visual Icon Fonts کلیک کنید.

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید