ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

ارسال فایل در بخش نظرات وردپرس با Comment Attachment

سلام و درود به شما کاربران وردپرس و همراهان عزیز مِستر آموز.

 

Comment Attachment-webamooz

فرستادن فایل در بخش نظرات خیلی می تواند کارآمد باشد، به عنوان مثال کاربری مبلغی به حسابتان واریز کرده است و میخواهد رسید آن را از بخش نظرات برای شما بفرستد. یا کاربری برای اعمال تنظیمی یا برخورد به پیغام خطایی، عکس آن را در نظرات بفرستد، که طبیعتا هم کار شما و هم کاربر راحتر می شود و … . به همین خاطر خیلی از کابران به دلیل عدم وجود ارسال فایل در بخش نظرات از وردپرس انتقاد می کنند.

اما همانطور که در پست های قبلی گفته شده است در وردپرس هر نوع افزونه ایی که میخواهید وجود دارد و هر نوع تغییری را می توان با افزونه ها انجام دهید.

در این مقاله آموزشی در مِستر آموز قصد داریم افزونه ای را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای کاربران خود امکان ارسال فایل را در بخش نظرات فعال کنید. از این افزونه بهتر است در پشتیبانی سایت فعال باشد تا همانطور که مثال زدیم، در صورتی که کاربران مشکلی داشته باشند با ارسال عکس برای شما، مشکل خود را مطرح کنند. و سریعتر به جواب برسند. با ما همراه باشید.

 

 

افزونه Comment Attachment

این افزونه بیش از 3000 نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.

 

 

برای دانلود افزونه Comment Attachment اینجا یا روی تصویر زیر کلیک کنید. 

 

Comment Attachment-webamooz

 

پس از نصب و فعالسازی افزونه، آیتم جدیدی در منوی تنظیمات با نام گفت و گوها ایجاد می شود. روی آن کلیک کرده تا وارد صفحه افزونه شوید.

 

Comment Attachment-webamooz

 

Display attachment field:

این بخش مشخص می کند که دکمه ارسال فایل، قبل از محتوای فرم نظر نمایش داده شود و یا بعد از آن.

 

Attachment field title:

یک عنوان برای نمایش در کنار دکمه ارسال فایل بنویسید.

 

Maxium file size:

این بخش برای مدیریت اندازه فایل های ارسالی می باشد. رقمی بر حسب مگابایت وارد کنید تا کاربران نتوانند بیشتر از اندازه تعیین شده فایلی را ارسال کنند.

 

Is attachment required:

در صورتی که این گزینه را فعال کنید، ارسال فایل همراه با نظر الزامی می شود. اما اگر بازدیدکننده ای بخواهد نظری را ارسال کند و برای آن فایل مرتبطی نداشته باشد به مشکل می خورد. پس پیشنهاد می شود این گزینه را غیرفعال کنید.

 

Attach attachment with current post:

اگر می خواهید فایل های ارسالی توسط کاربران در نوشته‌ای که برای آن ارسال شده است ضمیمه شود این گزینه را فعال کنید. که در این حالت از طریق نوشته ها راحت و سریع به فایل های ارسالی دسترسی پیدا کنید.

 

Text before attachment in a commment:

این بخش برای انتخاب یک نام دلخواه برای نمایش در بخش ضمیمه فایل در نظرات وردپرس است تا در بخش پبشخوان برای شما نمایش داده شود.

 

Position of attchment in comment text:

مکان نمایش فایل ضمیمه شده را در قبل و یا بعد از نظرات فعال کنید و یا اینکه اصلا امکان نمایش فایل‌های ضمیمه شده را غیرفعال کنید.

 

Make attachment in comment a link:

تعیین کنید که لینک فایل ضمیمه شده برای سایرین در دسترس باشد و با کلیک بر روی آن بتوانند فایل اصلی را مشاهده کنند.

 

Show image thumbnail:

در صورتی که تیک این گزینه را فعال کنید می توانید محتوای ارسالی با فرمت تصاویر با اندازه بند انگشتی نمایش بدهید. سپس از بخش Image attachment size in comment اندازه موردد نظر را برای نمایش فایل ارسالی در اندازه‌هایی همچون بند انگشتی، متوسط، متوسط بزرگ، بزرگ و.. انتخاب کنید.

 

Comment Attachment-webamooz

 

 

Try to embed audio/video player:

همانطور که در مطالب قبلی مِستر آموز کار با oEmbed وردپرس و فعال کردن آن در ابزارک را منشتر کردیم، یکی از قابلیت‌های وردپرس امکان پشتیبانی از Embed است که در آن قادر خواهید بود تا به راحتی تنها با قرار دادن URL یک آدرس اینترنتی پیش نمایشی از آن را مشاهده کنید. بنابراین با فعال کردن این گزینه و زدن تیک گزینه های  mp4, .m4v, .webm, .ogv, .wmv, .flv و… امکان پیش نمایش آن را فعال کنید.

 

 

Delete attachment upon comment deletition:

در صورتی که میخواهید با حذف نظر، فایل ضمیمه نیز حذف شود. این گزینه را فعال کنید.

 

 

Allowed File Types:

در نهایت این بخش برای انتخاب انواع فرمت‌های انتخابی برای ارسال در بخش نظرات وردپرس را که بر حسب تصاویر، اسناد، آرشیوها، فایل‌های صوتی، فایل‌های ویدیویی و سایر فایل‌ها همچون فرمت apk. اندروید می‎باشد.

 

 

اکنون که تنظیمات مورد نظر را اعمال کرده اید، یک مطلب را باز کرده و در آن یک نظر همراه با ضمیمه ارسال کنید.

 

Comment Attachment-webamooz

 

طبق تصویر بالا، در یک پیغام بالای قسمت نظرات انواع فرمت های قابل ارسال و حداکثر حجم آن ها نمایش داده می شود.

اکنون نظری را بنویسید و در آن فایلی ضمیمه کنید.

 

Comment-Attachment-webamooz

 

نظری که ارسال کرده اید همراه با لینک فایل ضمیمه در بخش نظرات، در دسترس خواهد بود. و می توانید روی لینک کلیک کنید تا فایل را مشاهده کنید. و در صورتی که بخواهید فایل ضمیمه را پاک کنید روی گزینه  Delete Attachment کلیک کنید.

اکنون پذیرفتن را انتخاب کنید و برگردید به مطلب و نتیجه کار را مشاهده کنید.

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید