ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97

سلام خدمت همه ی کسانی که مسابقه ی کنکور 97 رو به پایان رساندند و بعد از یک سال تلاش بالاخره این کنکور 97 تموم شد حالا این که خوب تموم شد یا نه دیگه پای خودتون. چیزی که الان خیلی مهمه اینه که تموم شد.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97

حالا همه ی داوطلبان کنکور 97 بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری از طرف سازمان سنجش هستند تا ببینند در این مسابقه چه کردند و تونستند تو این مسابقه پیروز میدون بشن و رقیباشونو کنار بزنند یا نه. اما استرس نداشته باشید و کمی صبر کنید و از الان تا وقتی که نتایج اولیه ی کنکور بیاد استراحت کنید و حتی به مسافرت برید تا خستگی این یک سال از دوشتون برداشته شه.

نتایج اولیه ی کنکور سراسری 97 هم برای داوطلبانی هست که مجاز شدند هم برای کسانی که غیر مجاز شدند و نتایج دوم فقط برای داوطلبانی هست که مجاز شده اند.

داوطلبان عزیز اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 در نیمه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

بعد از اعلام نتایج اولیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته فرصت دارند تا برای انتخاب رشته ی خود هر چه سریع تر دست به کار بشن.

حالا روش های مشاهده نتایج کنکور سراسری 97 چگونه است ؟

داوطلبان به 3 روش { مشاهده نتایج کنکور از طریق شماره داوطلبی و اطلاعات فردی – شماره پرونده ،کد رهگیری و اطلاعات شخصی – شماره پرونده ، شماره سریال و اطلاعات فردی } می توانند موفق به مشاهده نتایج کنکور سراسری شوند.

مشاهده نتایج کنکور از طریق شماره داوطلبی و اطلاعات فردی به این صورت است که داوطلبان باید با استفاده از شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و سال تولد برای مشاهده نتایج کنکور سراسری اقدام کنند.اما چنانچه شماره داوطلبی فراموش شده باشد می توانند با استفاده از شماره پرونده ،کد رهگیری و اطلاعات شخصی نتایج را مشاهده کنند.

در صورت عدم دسترسی به کد رهگیری نیز نتایج از طریق شماره پرونده ، شماره سریال و اطلاعات فردی قابل مشاهده خواهد بود.در صورت عدم موفقیت در مشاهده نتایج کنکور به روش هایی که در بالا گفتیم ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به قسمت پاسخگویی و ایجاد یک حساب کاربری برای بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود درخواست دهند.
حالا نوبت می رسه به نتایج پایانی کنکور سراسری 97
اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در نیمه دوم شهریور 97 خواهد بود.

بنابراین در نیمه دوم شهریور ماه 97 نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از وضعیت قبولی یا مردود شدن خود مطلع شوند.

داوطلبانی که در اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 پذیرفته شده اند باید برای ثبت نام حضوری به دانشگاه محل قبولی خود حضور پیدا کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند و یا از رشته خود ناراضی هستند می توانند در مهر ماه برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 اقدام کنند و در مرحله تکمیل ظرفیت با حساست بیشتری اقدام به انتخاب رشته کنند و در صورت وجود ظرفیت خالی در رشته مورد نظرشان پذیرفته شوند.

برای دانلود سوالات کنکور ریاضی 97 ، سوالات کنکور تجربی 97 ، سوالات کنکور انسانی 97 ، سوالات کنکور زبان 97 و سوالات کنکور هنر 97 کلیک کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید