ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

یک مشکل عجیب در نمایشگر آیفون 10

عرض ادب و احترام خدمت مِستر آموزیهای عزیز:

 

بعضی از کاربران با یک مشکل عجیبی در آیفون 10 مواجه شده اند. در یکی از گوشه های چپ یا راست نمایشگر این موبایل، یک خط سبز رنگ عمودی  به نمایش داده در میاید. که انگار دلیل اصلی این مسئله، مربوط به مشکلات سخت افزاری باشد که موجب می شود، تمامی زیر پیکسل های سبزی که روی یک خط عمودی قرار دارند، روشن می شوند.

apple 10

 

یکی از کاربرانی اپل 10 که با این مشکل عجیب مواجه شده بود، به اپل استور مراجعه کرده و آیفون خود را تعویض کرده. مسئله ای که این اقدام برایمان روشن می کند این است که اولا، این مشکل، مشکل نرم افزاری نیست و با ارائه یک به روز رسانی از سوی اپل، قابل حل نمی باشد؛ ثانیا، اپل قصد دارد آیفون هایی که با این مشکل مواجه شده اند را تعویض نماید.

حداقل 25 کاربر آیفون 10 که با این مشکل مواجه شده اند، در صفحه پشتیبانی اپل یا در رسانه های اجتماعی، این مسئله را مطرح کرده اند. که این اقدام وچه خوبی برای شرکت اپل نمی تواند باشد.

apple

 

برای یادآوری: حدود یک سال پیش چنین مشکل مشابهی در تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اِج مشاهده شده بود و در آن زمان سامسونگ اعلام کرده بود این مشکل سخت افزاری است.

 

به گفته کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، خاموش و روشن کردن آیفون 10 نیز مشکل را حل نمی کند. همچنین به نظر می رسد این مسئله شامل حال هر دو نسخه با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند می شود.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید