ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با لینک مستقیم

سلام و خدا قوت به شما دوستان عزیز و کاربران مِستر آموز.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از گوگل پلی، اپلیکیشن دانلود کنید. خب این کار را به راحتی می توان انجام داد. ولی اگر بخوایم با لینک مستقیم دانلود کنیم و اصل فایل نصبی را داشته باشیم، باید یک اقداماتی را انجام دهیم. برای انجام دادن این کار با ما همراه باشید.

 

دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با لینک مستقیم

برای این کار سایت های متعددی هستن. سایت که میخواهیم معرفی کنیم سایت evozi است. برای ورود به این سایت روی لینک https://apps.evozi.com/apk-downloader کلیک کنید. در صفحه اصلی این سایت طبق تصویر زیر با این کادر مواجه می شوید.

 

download-from-google-play-directly-

 

چطور درخواست دانلود اپلیکیشن دهیم؟

برای درخواست دانلود وارد سایت گوگل پلی https://play.google.com/store شوید. در صفحه اپلیکیشن یا بازی مورد نظر بروید. و از آدرس بار لینک آن یا نام بسته (package name) را کپی کنید.

 

download-from-google-play-directly

اکنون به سایت evozi برای درخواست دانلود برگردید.

 

download-from-google-play-directly-3

 

طبق راهنمای تصویری بالا ابتدا لینکی که از سایت گوگل پلی کپی کردید را در این کادر قرار دهید. سپس روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید.

 

download-from-google-play-directly-

همانطور که در تصویر بالا می بینید. نام و مشخصات کامل برنامه مورد نظر را نمایش می دهد، نام پکیج، حجم فایل، کد QR، کد MD5، زمان آخرین تحویل و نسخه دانلود شده اپلیکیشن و برای دیدن کد QR باید روی View کلیک کنید. اکنون بر روی دکمه سبز رنگ Click here to download کلیک کنید. اکنون اپلیکیشن مورد نظر با فرمت apk دانلود خواهد شد.

 

download-from-google-play-directly-

 

 

موفق و پیروز باشید.

نظر خودتان را ارسال کنید