ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

عرضه نسخه اندروید 8 (بتا)

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و همراهان مِستر آموز.

 

 

 

به احتمال فراوان که بروزرسانی اندروید 8 برای گوشی های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس در سال آینده یعنی سال 2018 منتشر خواهد شد. اما خبر خوب و قابل توجه این است که کسانی که گوشی های مذکور را دارا باشند می توانند قبل از زمان موعد، این نسخه اندروید را دریافت کنند و استفاده نمایند. البته نسخه بتا اندروید Oreo با ما همراه باشید.

andriod 8 beta

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده که نسخه‌ی بتا اندروید ۸٫۰ اوریو را رسما عرضه کرده است. این نسخه از  ۱۱ آبان (۲ نوامبر) منتشر شده و به زودی برای بازار آمریکا، انگلستان و کره‌ی جنوبی ارائه می‌شود.  با این شرایط بسیاری از کاربران می‌توانند تا قبل سال ۲۰۱۸ گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس را به آخرین نسخه‌ی اندروید آپدیت کنند. در این گزارش اسمی از گلکسی نوت ۸ برده نشده است.

البته یادتان باشد که این آپدیت (Samsung Experience 9.0 Beta) هنوز نسخه‌ی نهایی اندروید ۸ نیست و فقط به عنوان نسخه‌ی آزمایشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس احتمال زیادی دارد که کاربران این گوشی ها در این نسخه با مشکلاتی روبرو شوند.

 

در واقع هدف سامسونگ این است که کاربران به ترغیب دریافت آخرین نسخه ی اندروید کند و بتواند از طریق گزارش های آن ها متوجه وجود هر گونه مشکل و باگ شود. به گفته‌ی سامسونگ، این شرکت‌ کره‌ای نهایت تلاش خود را کرده تا تجربه‌ی هیجان‌انگیز را در این نسخه برای کاربران رقم بزند.

 

موفق باشید.

 

 

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید