ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آیا آیفون 10 در ایران فعال هستند؟

سلام و خسته نباشید به شما کاربران عزیز مِستر آموز

این روز های خبر های از رجیستر نشدن آیفون ۱۰ و اعلام اینکه آیفون‌های ۱۰ موجود در بازار رجیستر نمی‌شود، یا به زودی از کار می افتد موجی از نگرانی را در بین خریداران آیفون در بازار ایجاد به وجود آورده است گر چه گوشی‌های فروخته شده در بازار ایران هنوز فعال‌ هستند و به درستی کار میکنند.

این حاشیه ها از زمانی شروع شده اند که سخنگوی طرح رجیستر کردن موبایل اعلام کرد که این گوشی در شبکه مخابراتی ایران فعال نمی‌شود. سخنگوی طرح رجیستری در آن مصاحبه گفته بود که هیچ ثبت سفارشی در مورد آیفون ۱۰ انجام نشده و آیفون‌های ۱۰ موجود در بازار قاچاق است به همین خاطر سرویس این گوشی طی هفته‌های آینده قطع خواهد شد.
این موضوع کسانی که نسبت به سود جویی برخی فروشندگان آیفون ۱۰ که قیمت های بالای ۱۰ میلیون روی گوش های خود گذاشته بودند را خوشحال کرده است. اما نکته عجیب  در این اظهار نظر این است که طرح رجیستری چرا فقط روی آیفون ۱۰ قرار است اعمال شود، و تمایز بین آیفون ۱۰ و سایر گوشی‌ها به چه خاطر است؟

حتی قبل از این نیز افزایش قیمت گوشی در بازار موبایل و در پی اعلام اجرای طرح رجیستری انتقاد وزیر ارتباطات را به دنبال داشت. و او از مردم خواست، که تا کاهش قیمت فعلا گوشی نخرند.

اما چیزی که تا الان شاهدش هستیم محدودیتی برای گوشی‌های فروخته شده آیفون ۱۰ نیست و دارندگان تعدادی از آیفون‌های ۱۰ به خبرنگاران گفتند که بدون مشکل از خدمات اپراتورهای موبایل استفاده می‌کنند. این در حالی است که فروشندگان به خریداران تاکید میکنند که هیچ تضمینی برای فعال بودن و از کار نیفتادن آن در آینده نمی‌دهند.

با افزایش این گوشی ها در بازار از قیمت آن کاسته شده و در حال حاضر قیمت حدودی آیفون ۱۰ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی حدود ۷ میلیون است.

 

منتظر خبرهای بعد در آینده باشید.

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.