ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آیا سنسور اثر انگشت Galaxy S9 نیز در پشت آن قرار خواهد داشت؟

با سلام و احترام به شما کاربران عزیز مِستر آموز.

 

شرکت سامسونگ که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده در گوشی های جدید خود، یک مشکل مشترک دارد و آن مشکل جای نا مناسب سنسور اثر انگشت می باشد. در این گوشی های جدید سنسور اثر انگشت در کنار دوربین قرار دارد و هنگامی که کاربر به اشتباه دوربین را به جای سنسور اثر انگشت لمس می کند، موجب کثیفی دوربین شده و این خود نکته ای منفی برای گوشی های سامسونگ به حساب می آید.

 

sensor.jpeg

 

در همین راستا خبری های به گوش میرسد که در Galaxy S9 نیز سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش قرار نخواهد گرفت!
جالب است بدانید که علاقه مندان به این شرکت پس از رونمایی از Galaxy S8 و دیدن جایگاه سنسور اثر انگشت در آن، از خرید این گوشی منصرف و منتظر Galaxy Note 8 شدند، اما جالبتر از آن، این است که باز هم دیدند که سنسور اثر انگشت جایگاه مناسبی ندارد. الان همه منتظر  Galaxy S9 هستند که ببیند باز هم شرکت سامسونگ جایگاه سنسور اثر انگشت را در پشت گوشی قرار می دهد یا خیر.

به گفته های اخبار The Investor قرار است در Galaxy S9 هم سنسور اثر انگشت در پشت گوشی باشد، چون که امکان قرار گرفتن آن در صفحه نمایش وجود نداشته است، این امر یعنی باز هم باید شاهد جایگاه نامناسب سنسور اثر انگشت در این گوشی ها باشیم.

 

البته هنوز معلوم نیست که این بار شرکت سامسونگ، سنسور اثر انگشتر را در کجای پشت دستگاه قرار خواهد داد. و شاید این بار برای این مشکل چاره ای بندیشد.

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید