ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

فرجه برای ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97

فرجه برای ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97

بنا بر گفته ی حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش:داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور سراسری 97 نشده اند میتوانند در مهلت مجدد ثبت نام در تاریخ 13 اسفند تا 16 اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند.

از آن جهت که اشتباه بودن اطلاعات مندرج در سایت ثبت نام آزمون سراسری موجب ایجاد اشکال در مراحل بعدی این آزمون می گردد، سازمان سنجش در بازه های زمانی مختلف، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون کنکور را به آن ها می دهد.

در مهلت زمانی اول، اجازه ویرایش تمامی اطلاعات به داوطلبان داده می شود. دقت داشته باشید که اشتباه در وارد کردن اطلاعات در هنگام ثبت نام در آزمون سراسری کنکور می تواند عواقبی را به دنبال داشته باشد که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی در قبال عواقب آینده ی این مشکل نخواهد داشت .

پس توجه کنید و اطلاعات خود را به درستی وارد کنید تا از اشکالات به وجود آمده در آینده پیش گیری کنید.

 

 

فرصت مجدد برای ویرایش اطلاعات در سایت برای کنکور سراسری 97

همچنین دکتر توکلی بیان کرد همچنین در تاریخ 13 تا 16 اسفند داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند و قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند میتوانند در این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.
 ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 همزمان با ثبت نام کنکور 97 امکان پذیر خواهد بود . 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97

متقاضیانی که اطلاعات ثبت نامی شان دچار اشتباه شده است ، برای ویرایش اطلاعات خود می بایست از طریق سایت سنجش وارد لینک ثبت نام شده و گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب نمایید.

پس از وارد نمودن اطلاعات درخواستی نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایید .

اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که مشمول سوابق تحصیلی نمی شوند ، اجازه ویرایش کلیه اطلاعات ثبت ‌نامی خود را خواهید داشت و اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که مشمول سوابق تحصیلی می شوند ، اجازه ویرایش کلیه اطلاعات به جز اطلاعات سوابق تحصیلی تان را نخواهید داشت .

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان پس از هربار ویرایش اطلاعات خود نسبت به دریافت مجدد پرینت ثبت نامی خود اقدام نمایند .

نظر خودتان را ارسال کنید