ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

حذف آزمون ششم به هفتم تیزهوشان

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد برگزار نمی شود .
هم چنین بیان کرد که مدارس تیزهوشان با روش های جایگزین دانش آموزان را در پایه هفتم متوسطه پذیرش می کنند و این جذب در قالب مصاحبه دانش آموزان مدارس سمپاد صورت میگیرد .

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری آزمون‌های تستی در دوره ابتدایی، استفاده از کتب کمک آموزشی و ورود موسساتی که به این بهانه وارد مدارس ابتدایی می‌شدند همگی ممنوع شد گفت: همچنین دیگر آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار نمی‌شود.

حذف آزمون ششم به هفتم تیزهوشان

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه هفتم اثرات مخربی روی دوره ابتدایی داشت و یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها این بود زیرا با توجه به رقابت ناسالمی که شکل گرفته بود،‌ پروسه بسیار استرس زایی بود و هزینه‌های بسیاری نیز در برداشت. در این میان خانواده‌هایی که متمکن بودند می‌توانستند وارد کلاس‌های خاص شوند که زمینه سودجویی برخی موسسات را فراهم کرده بود. از سوی دیگر خانواده هایی که شرایط مالی نداشتند برچسب عدم توانمندی و باهوش نبودن به فرزندشان می‌خورد که به لحاظ تربیتی آسیب رسان بود.

بر این اساس هیچ گونه آزمونی در پایه ششم به هفتم برگزار نمی شود و روش جایگزین و جذب دانش آموز به زودی از سوی وزرات خانه آموزش و پرورش اعلام خواهد شد .

آقای عمادی اعلام کرد که پذیرش دانش آموزان در پایه دهم در مدارس استعداد درخشان همانند سال های گذشته برگزار می شود .

نظر خودتان را ارسال کنید