ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی امروزه تمامی والدین به رشد و تحصیلات فرزندان خود اهمیت بیشتری می دهند . یکی از گزینه های بسیار مناسب برای تحصیل دانش آموزان قبولی در آزمون تیزهوشان و ورود به مراکز آموزشی تیزهوشان می باشد.
برای اکثر والدین مهم است که فرزندش در چه مدرسه ای درس می خواند و از چه امکاناتی برخوردار است. به ویژه این که مدرسه ی فرزندش از مدارس مدارس تیزهوشان باشد. مدارس تیزهوشان از لحاظ کیفیت تدریس از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد و از اساتیدی استفاده می کنند که بتواند به خوبی به دانش آموزان آموزش داده و آن ها را برای مقاطع بعدی آماده کند.

نکات مهم آزمون ( امتحان ) تیزهوشان ششم و نهم قبل آزمون

1- روز قبل از آزمون، دیگر مطالعه نکنید و همراه اولیای خود ساعتی را بیرون بروید؛ این، فرصت خوبی است که حوزه‌ی امتحانی خود را شناسایی کنید.

2- هنگام پاسخ دادن به سؤال‌ها، وقت خود را صرف سؤالات وقت‌گیر نکنید.

3- ممکن است چند سؤال اوّل دفترچه، مشکل باشد؛ اصلاً ایرادی ندارد که؛ خودتان را نبازید و به اطّلاعات و مطالعه‌ی خود اطمینان داشته باشید. اگر این سؤال‌ها برای شما مشکل است، مطمئن باشید برای دیگران نیز دشوار خواهد بود.

4- صورت سؤال را با دقّت و تا آخر بخوانید و در جواب دادن عجله نکنید و به فعل‌های آخر جمله‌ها دقّت نمایید.

5- ترتیب سؤال‌ها را در دفترچه رعایت کنید و تمام صفحات دفترچه را بادقّت بخوانید و مراقب باشید بعضی صفحات یا بعضی سؤال‌ها را فراموش نکرده باشید.

6- از هیچ سؤالی، نخوانده رد نشوید؛ زیرا ممکن است پس از چند سؤال دشوار، چند سؤال ساده پیدا کنید.

7- از حاشیه‌ی دفترچه‌ی سؤال، برای چرک‌نویس و محاسبه استفاده کنید.

8- اگر گزینه‌ی پر شده‌ای را پاک کردید، طوری باشد که کاملاً پاک شود.

9- یادتان باشد جلسه را با نام «خدا» آغاز کنید و مطمئن باشید شما که درس خوانده‌اید و زحمت کشیده‌اید، خداوند هم یاریتان خواهد کرد.

10- با چهره‌ای «بشّاش» به جلسه‌ی امتحان بروید و مثبت فکر کنید.

11- وسایل ضروری مثل: کارت داوطلبی + سنجاق – مداد مشکی معمولی 3عدد – پاک‌کن و تراش – شکلات – بطری آب -دستمال کاغذی – ساعت مچی و شناسنامه را همراه خود ببرید.

12- وسایل ممنوعه مثل موبایل و جزوه و… را به جلسه نبرید.

13- بعد از پیدا کردن صندلی، مطمئن شوید که اطّلاعات پاسخ‌برگ، مختّص شماست.

14- گزینه‌ها را طوری پر کنید که عدد داخل آن دیده نشود.

15- پاسخ‌برگ خود را تا نزنید و کثیف نکنید.

16- برای شروع، چند نفس عمیق بکشید.

17- مدّت زمان امتحان را از مسئولان حوزه بپرسید و خودتان نیز دفترچه‌ی سؤال را کنترل کنید.

18- هر 10 سؤال یک بار، شماره‌ی تست‌ها را در دفترچه‌ی سؤالات، با شماره‌ی پاسخ‌نامه مطابقت دهید.

19- بعضی از دانش‌آموزان به سؤالات، در دفترچه‌ی سؤالات پاسخ می‌دهند و در پایان، جواب‌ها را به پاسخ‌نامه منتقل می‌کنند. ممکن است وقت تمام شود و شما فرصت نکنید جواب‌ها را به پاسخ‌نامه انتقال دهید یا جواب‌ها، جابه‌جا وارد پاسخ‌نامه شود. پس این کار را هرگز انجام ندهید.

20- -یک صبحانه سبک و مقوی بخورید و با گرسنگی در جلسه حاضر نشوید.

 

منابع آزمون تیزهوشان

 

در آزمون تیزهوشان تمام دانش آموزان بعد از یک آزمون ورودی وارد مراکز آموزشی تیزهوشان می شوند و طوری که تمامی دانش آموزان از لحاظ هوش سطحشان برابر است و یک فضای رقابتی بسیار عالی برای دانش آموزان ایجاد می کند. بعضی اوقات پیش می آید که دانش آموز استعداد لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان را دارند اما عدم دسترسی به مشاور ویا عدم مطالعه صحیح و یا دسترسی نداشتن به بهترین کتا های آزمون تیزهوشان باعث می شود تا دانش آموز از این فرصت برای قبولی در بهترین مدارس عقب بماند به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در مورد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و منابع آزمون تیزهوشان ششم و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

به اطلاع دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان ششم می رسانیم که زمان ثبت نام آزمون از اواخر بهمن ماه شروع و تا اوایل اسفندماه ادامه خواهد داشت و به دلیل زیاد بودن شرکت کنندگان آزمون، بعد از اتمام مهلت ثبت نام یک فرصت دوباره برای ثبت نام دانش آموزان داده خواهد شد .دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس تیزهوشان در زمان تعیین شده از سوی مراکز ، مهلت خواهند داشت تا جهت شرکت در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند و شرط اصلی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی این است که دانش آموز در سال پنجم نمرات خوبی کسب کرده باشد. لازم به ذکر می باشد که اگر در یک یا دو درس نمره خوبی داشته باشد می تواند در این آزمون نیز شرکت کند.

 

نظر خودتان را ارسال کنید