ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آیا امتحان نهایی با ماه رمضان تقارن پیدا میکند ؟

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در رابطه با تقارن ماه رمضان با برگزاری امتحانات نهایی گفت:امتحانات نهایی باید طبق قانون برگزار شود و اجازه جا به جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول عمادی در پاسخ به این سوال که آیا به علت تقارن ماه رمضان با زمان برگزاری امتحانات خرداد، امکان جابه جایی زمان امتحانات نهایی وجود دارد یا نه؟ بیان کرد:امتحانات نهایی باید طبق قانون برگزار شود و اجازه جا به جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

وی افزود: راه حل جایگزینی برای این امر نداریم و نمی‌توانیم امتحانات را یک ماه زودتر و در اردیبهشت برگزار کنیم زیرا تدریس کتاب های درسی تا آن زمان به پایان نمی رسد.

آیا امتحان نهایی با ماه رمضان تقارن پیدا میکند ؟

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان این که در گذشته نیز چنین اتفاقی پیش آمده و امتحانات نهایی در ایام روزه‌داری برگزار شده بیان کرد: امتحانات نهایی سال تحصیلی جاری از اول خرداد شروع و تا ۲۷ ام این ماه ادامه پیدا میکند.

درواقع تاریخ شروع ماه رمضان 97 برابر است به روز پنج شنبه 27 اردیبهشت سال 1397 خورشیدی و مصادف با 17 می 2018 میلادی است و بنابراین روز عید فطر احتمالا روز جمعه 25 خرداد ماه سال 1397 میباشد و مصادف با 15 ژوئن 2018 میلادی است.

 

نظر خودتان را ارسال کنید